@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
NÄSTA VECKA SLUTAR JAG GRUNDSKOLAN!!!!!!!! äntligen
30 maj, 2016 17:58 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: En fråga till er; Om ni ska hålla en muntlig presentation inför en grupp händer det att ni får någon typ av en black out så att ni typ inte ser något eller minns något efteråt, men fortsätter prata och kan fortsätta presentationen (men har ''black outen'' tills ni är färdiga) eller är det bara jag? Det händer mig i princip varje gång jag ska göra en muntlig presentation. 30 maj, 2016 17:59
Detta inlägg ändrades senast 2016-05-30 kl. 17:59
|
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: En fråga till er; Om ni ska hålla en muntlig presentation inför en grupp händer det att ni får någon typ av en black out så att ni typ inte ser något eller minns något efteråt, men fortsätter prata och kan fortsätta presentationen (men har ''black outen'' tills ni är färdiga) eller är det bara jag? Det har endast hänt mig ett fåtal gånger, men jag har varit med om det :3 Join the dark side, we have cookies~
30 maj, 2016 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer. TIDIGT börjar dom också.. ;C;C I feel you. Har blockerat läskigt många nummer det senaste halvåret. Snart borde det inte finnas fler jävla nummer att ringa från. Har det blivit bättre? Jag ska ansluta numret till NIX och se om det hjälper, lite i alla fall. De ringer väl från tjugo olika nummer från samma kontor.. :X Hon som ringde förut var sjukt dryg också, det är väl jag som ska vara sur när det är -hon- som ringer och väcker fridfullt sovande människor vid ohumana tider. Nästa gång någon ringer tänker jag försöka sälja något till dem istället, och insistera påträngande. x 30 maj, 2016 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer. TIDIGT börjar dom också.. ;C;C I feel you. Har blockerat läskigt många nummer det senaste halvåret. Snart borde det inte finnas fler jävla nummer att ringa från. Har det blivit bättre? Jag ska ansluta numret till NIX och se om det hjälper, lite i alla fall. De ringer väl från tjugo olika nummer från samma kontor.. :X Hon som ringde förut var sjukt dryg också, det är väl jag som ska vara sur när det är -hon- som ringer och väcker fridfullt sovande människor vid ohumana tider. Nästa gång någon ringer tänker jag försöka sälja något till dem istället, och insistera påträngande. x Om man vill kan man ju alltid fixa så att de där numren vidarekopplas till ett annat, valfritt nummer. Telefonförsäljarna som ringer till mig hamnar istället bland annat hos Unicef och Världsnaturfonden och lämnar ett bidrag på 100:- varje gång. I love technology, even though I kinda suck at it. 30 maj, 2016 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer. TIDIGT börjar dom också.. ;C;C I feel you. Har blockerat läskigt många nummer det senaste halvåret. Snart borde det inte finnas fler jävla nummer att ringa från. Har det blivit bättre? Jag ska ansluta numret till NIX och se om det hjälper, lite i alla fall. De ringer väl från tjugo olika nummer från samma kontor.. :X Hon som ringde förut var sjukt dryg också, det är väl jag som ska vara sur när det är -hon- som ringer och väcker fridfullt sovande människor vid ohumana tider. Nästa gång någon ringer tänker jag försöka sälja något till dem istället, och insistera påträngande. x Om man vill kan man ju alltid fixa så att de där numren vidarekopplas till ett annat, valfritt nummer. Telefonförsäljarna som ringer till mig hamnar istället bland annat hos Unicef och Världsnaturfonden och lämnar ett bidrag på 100:- varje gång. I love technology, even though I kinda suck at it. Så bra, lägger in ditt nummer då. I love technology. 30 maj, 2016 18:32 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av TheFifthMarauder: En fråga till er; Om ni ska hålla en muntlig presentation inför en grupp händer det att ni får någon typ av en black out så att ni typ inte ser något eller minns något efteråt, men fortsätter prata och kan fortsätta presentationen (men har ''black outen'' tills ni är färdiga) eller är det bara jag? Det händer mig i princip varje gång jag ska göra en muntlig presentation. Skrivet av Anna-chan: Skrivet av TheFifthMarauder: En fråga till er; Om ni ska hålla en muntlig presentation inför en grupp händer det att ni får någon typ av en black out så att ni typ inte ser något eller minns något efteråt, men fortsätter prata och kan fortsätta presentationen (men har ''black outen'' tills ni är färdiga) eller är det bara jag? Det har endast hänt mig ett fåtal gånger, men jag har varit med om det :3 Okej, skönt att man inte är ensam om det! Försökte förklara det för de andra i min klass och de alla tittade på mig om om jag vore helt dum i huvudet.. heh
30 maj, 2016 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer. TIDIGT börjar dom också.. ;C;C I feel you. Har blockerat läskigt många nummer det senaste halvåret. Snart borde det inte finnas fler jävla nummer att ringa från. Har det blivit bättre? Jag ska ansluta numret till NIX och se om det hjälper, lite i alla fall. De ringer väl från tjugo olika nummer från samma kontor.. :X Hon som ringde förut var sjukt dryg också, det är väl jag som ska vara sur när det är -hon- som ringer och väcker fridfullt sovande människor vid ohumana tider. Nästa gång någon ringer tänker jag försöka sälja något till dem istället, och insistera påträngande. x Om man vill kan man ju alltid fixa så att de där numren vidarekopplas till ett annat, valfritt nummer. Telefonförsäljarna som ringer till mig hamnar istället bland annat hos Unicef och Världsnaturfonden och lämnar ett bidrag på 100:- varje gång. I love technology, even though I kinda suck at it. Så bra, lägger in ditt nummer då. I love technology. I guess you could, fast.. du har inte mitt nummer. 30 maj, 2016 18:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Alltså seriöst. Så kul när dom försöker uttala finska orden.. o samtidigt störande när dom säger helt fel eller tror att vissa saker är namnet. O då har jag ännu bara sett tre minuter 30 maj, 2016 18:59 |
|
Kim Potter
Elev |
That moment när ens klasskamrat inte känner igen en på Instagram trots att man haft samma användarnamn i snart två år nu .-.
30 maj, 2016 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen