@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer. TIDIGT börjar dom också.. ;C;C I feel you. Har blockerat läskigt många nummer det senaste halvåret. Snart borde det inte finnas fler jävla nummer att ringa från. 30 maj, 2016 14:52 |
|
Borttagen
|
Förstå min glädje, jag fick krówki!
Hittar dem inte nånstans, förutom i Polen. Och jag gillar inte att åka till Polen... (så tackar mina syskon som åker dit flera gånger om året istället, och tar med sig allt det bästa hit). 30 maj, 2016 15:10 |
|
Borttagen
|
Min mattebok är försvunnen. fml
30 maj, 2016 15:34 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Okej. Jag tycker det ser fint ut, men är det för höga staplar håller jag med om att det blir jobbigt ^^Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Det var ju smart - och fint - att stapla böcker ovanpå varandra, det sparar utrymme. ^^ Skrivet av LauraTree: Åå vad fint! Håller på med detsamma just nu, tack för inspon :-D Skulle behöva göra om min med... Men då behöver jag en bokhylla till. Den jag har är ganska extremt jättefull >.< Jag hatar att stapla böckerna på varandra, visst det sparar utrymme, men jag tycker inte det är särskilt fint (sorry) och det är sjukt opraktiskt om man faktiskt vill åt någon av böckerna i stapeln, och jag är en sån person som tenderar att plocka ut böcker ur min bokhylla bara för att 30 maj, 2016 15:42 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
En fråga till er; Om ni ska hålla en muntlig presentation inför en grupp händer det att ni får någon typ av en black out så att ni typ inte ser något eller minns något efteråt, men fortsätter prata och kan fortsätta presentationen (men har ''black outen'' tills ni är färdiga) eller är det bara jag?
30 maj, 2016 16:02 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
What hjälp jag kan inte sluta vara vrålhungrig. Jag äter ju?
30 maj, 2016 16:03 |
|
Borttagen
|
help, jag ska på bio ikväll men känner inte för det...?
men nu har jag sagt till K att jag följer med, annars måste han gå ensam och då mår jag dåligt 30 maj, 2016 16:44 |
|
Asked Calmly
Elev |
30 maj, 2016 16:54 |
|
LauraTree
Elev |
Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)
30 maj, 2016 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...) Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär... Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator. 30 maj, 2016 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen