Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22525 22526 22527 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer.
TIDIGT börjar dom också.. ;C;C







I feel you. Har blockerat läskigt många nummer det senaste halvåret. Snart borde det inte finnas fler jävla nummer att ringa från.

30 maj, 2016 14:52

Borttagen

Avatar


Förstå min glädje, jag fick krówki!
Hittar dem inte nånstans, förutom i Polen. Och jag gillar inte att åka till Polen... (så tackar mina syskon som åker dit flera gånger om året istället, och tar med sig allt det bästa hit).

30 maj, 2016 15:10

Borttagen

Avatar


Min mattebok är försvunnen. fml

30 maj, 2016 15:34

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av potterflicka:
Gjorde om i min bokhylla för ett tag sedan. Blev faktiskt rätt nöjd :-)
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fnouwcdn.com%2F9%2F1150000%2F1120000%2F1111299%2Fpics%2F20165291821365230_sbig.png%3Fwidth%3D436
Åå vad fint! Håller på med detsamma just nu, tack för inspon :-D


Skulle behöva göra om min med... Men då behöver jag en bokhylla till. Den jag har är ganska extremt jättefull >.<
Det var ju smart - och fint - att stapla böcker ovanpå varandra, det sparar utrymme. ^^


Jag hatar att stapla böckerna på varandra, visst det sparar utrymme, men jag tycker inte det är särskilt fint (sorry) och det är sjukt opraktiskt om man faktiskt vill åt någon av böckerna i stapeln, och jag är en sån person som tenderar att plocka ut böcker ur min bokhylla bara för att
Okej. Jag tycker det ser fint ut, men är det för höga staplar håller jag med om att det blir jobbigt ^^

30 maj, 2016 15:42

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


En fråga till er; Om ni ska hålla en muntlig presentation inför en grupp händer det att ni får någon typ av en black out så att ni typ inte ser något eller minns något efteråt, men fortsätter prata och kan fortsätta presentationen (men har ''black outen'' tills ni är färdiga) eller är det bara jag?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

30 maj, 2016 16:02

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


What hjälp jag kan inte sluta vara vrålhungrig. Jag äter ju?

30 maj, 2016 16:03

Borttagen

Avatar


help, jag ska på bio ikväll men känner inte för det...?
men nu har jag sagt till K att jag följer med, annars måste han gå ensam och då mår jag dåligt

30 maj, 2016 16:44

Asked Calmly
Elev

Avatar


Har blockflöjt konsert snart.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fexternal-content.duckduckgo.com%2Fiu%2F%3Fu%3Dhttps%253A%252F%252Fmedia.tenor.com%252F8-jJyFqnWxwAAAAC%252Fsteins-gate-wave.gif%26amp%3Bf%3D1%26amp%3Bnofb%3D1%26amp%3Bipt%3D3f3c0dd39c39fb837ba76cdfb69bbab05b333f0f9b647bd4ace26faaabe54c11%26amp%3Bipo%3Dimages

30 maj, 2016 16:54

LauraTree
Elev

Avatar

+1


Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)

30 maj, 2016 17:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Idag har jag tagit ett blodprov för att kunna ge blod om ca 1 månad (ifall mitt blod blir godkänt...)


Åh, jag vill ge blod men får inte pga medicin/vissa psykiska besvär...

Får "nöja" mig att jag iaf är organdonator.

30 maj, 2016 17:22

1 2 3 ... 22525 22526 22527 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.