Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22524 22525 22526 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Glömde helt att kamrat existerar. Världens konstigaste sida... Men det känns som att på natten är det iaf fler "vettiga" människor som är vakna.

30 maj, 2016 01:24

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.


I do!
Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna.


Okej, häftigt

30 maj, 2016 01:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.


I do!
Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna.


Okej, häftigt


Tack!
Ont som fan, gjorde det.. särskilt på sidan. Haha. Eh..
Men jo. "Vill man vara fin", så. You know!

30 maj, 2016 01:27

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.


I do!
Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna.


Okej, häftigt


Tack!
Ont som fan, gjorde det.. särskilt på sidan. Haha. Eh..
Men jo. "Vill man vara fin", så. You know!


Dom säger ju att ju mer ben man har där man tatuerar sig desto ondare gör det. Jag har en tatuering på skuldran o den gjorde inte mer ont än att någon ritade på mig med en bläckpänna. Måste varit jävla bra bläck i den pennan isf om den nu var en penna då det suttit kvar i 6 år hittils Men iaf.

Om det stämmer så borde ju typ händer, fötter o revben göra ondast.

30 maj, 2016 01:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.


I do!
Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna.


Okej, häftigt


Tack!
Ont som fan, gjorde det.. särskilt på sidan. Haha. Eh..
Men jo. "Vill man vara fin", så. You know!


Dom säger ju att ju mer ben man har där man tatuerar sig desto ondare gör det. Jag har en tatuering på skuldran o den gjorde inte mer ont än att någon ritade på mig med en bläckpänna. Måste varit jävla bra bläck i den pennan isf om den nu var en penna då det suttit kvar i 6 år hittils Men iaf.

Om det stämmer så borde ju typ händer, fötter o revben göra ondast.



Javisst är det så! Halsen gjorde inte så fasligt ont (förutom vid typ.. senorna) men ibland var det snarare skönt än att det gjorde ont. Handleden kändes inte heller.
Det är väl bara att bita ihop egentligen, har planer för hela kroppen så det är bara att sitta fint i tatuerarstolen och se glad ut, haha.

Vad har du för tatuering på skuldran?

30 maj, 2016 01:36

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.


I do!
Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna.


Okej, häftigt


Tack!
Ont som fan, gjorde det.. särskilt på sidan. Haha. Eh..
Men jo. "Vill man vara fin", så. You know!


Dom säger ju att ju mer ben man har där man tatuerar sig desto ondare gör det. Jag har en tatuering på skuldran o den gjorde inte mer ont än att någon ritade på mig med en bläckpänna. Måste varit jävla bra bläck i den pennan isf om den nu var en penna då det suttit kvar i 6 år hittils Men iaf.

Om det stämmer så borde ju typ händer, fötter o revben göra ondast.



Javisst är det så! Halsen gjorde inte så fasligt ont (förutom vid typ.. senorna) men ibland var det snarare skönt än att det gjorde ont. Handleden kändes inte heller.
Det är väl bara att bita ihop egentligen, har planer för hela kroppen så det är bara att sitta fint i tatuerarstolen och se glad ut, haha.

Vad har du för tatuering på skuldran?


Två tassavtryck från en katt. Otroligt originellt, jag vet. Men jag ville ha nått när jag var 18 och katter har alltid funnits i mitt liv o jag älskar dom till månen och tbx så why not. Ångrar det inte iaf :3

Well, som du skrev. Om man ska va fin får man lida pin, så x) Det är värt det, tkr jag :3

30 maj, 2016 01:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.


I do!
Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna.


Okej, häftigt


Tack!
Ont som fan, gjorde det.. särskilt på sidan. Haha. Eh..
Men jo. "Vill man vara fin", så. You know!


Dom säger ju att ju mer ben man har där man tatuerar sig desto ondare gör det. Jag har en tatuering på skuldran o den gjorde inte mer ont än att någon ritade på mig med en bläckpänna. Måste varit jävla bra bläck i den pennan isf om den nu var en penna då det suttit kvar i 6 år hittils Men iaf.

Om det stämmer så borde ju typ händer, fötter o revben göra ondast.



Javisst är det så! Halsen gjorde inte så fasligt ont (förutom vid typ.. senorna) men ibland var det snarare skönt än att det gjorde ont. Handleden kändes inte heller.
Det är väl bara att bita ihop egentligen, har planer för hela kroppen så det är bara att sitta fint i tatuerarstolen och se glad ut, haha.

Vad har du för tatuering på skuldran?


Två tassavtryck från en katt. Otroligt originellt, jag vet. Men jag ville ha nått när jag var 18 och katter har alltid funnits i mitt liv o jag älskar dom till månen och tbx så why not. Ångrar det inte iaf :3

Well, som du skrev. Om man ska va fin får man lida pin, så x) Det är värt det, tkr jag :3



Tassavtryck är sött. Och originellt eller inte, det är nog väldigt få människor som är helt ensamma med samma idé om sina tatueringar.. så länge man gillar dem bara, så är ju allt som det ska!

Vill du ha fler?

30 maj, 2016 07:24

Obliviate_
Elev

Avatar


kattuggla Ja, men vet som vanligt inte vad jag ska göra, såatteh

30 maj, 2016 11:57

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Hej alla snyggingar, saknar er!

Har det kanongött i Japan, har fortfarande ett internet i huset som inte samarbetar med Mugglis (= går knappt att logga in här) och ägnar min fria tid åt yoga, izakayas och hiking. PUSSAR OCH KRAMAR!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

30 maj, 2016 12:46

Borttagen

Avatar




Sen några veckor tillbaka har jag blivit helt och totalt jävla nedringd av försäljare. Det känns som att jag har råkat fylla i något som gör att dom tror att jag bara ligger och längtar efter att bli uppringd. Måste blockera mitt nummer.
TIDIGT börjar dom också.. ;C;C





30 maj, 2016 14:48

1 2 3 ... 22524 22525 22526 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.