@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
introvertsaxofonist
Elev |
Sjöng solo på min favoritlåt igår, på stadsfesten i min stad. Det var läskigt men kul
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 29 maj, 2016 22:15 |
|
Borttagen
|
Hah, den underbara känslan när man väl kommit igång och skriver ett fint kapitel, for a change, och alla ska hela tiden prata med dig fast du har hörlurar i och vill bara vara ifred...
29 maj, 2016 22:16 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Det var ju smart - och fint - att stapla böcker ovanpå varandra, det sparar utrymme. ^^ Skrivet av LauraTree: Åå vad fint! Håller på med detsamma just nu, tack för inspon :-D Skulle behöva göra om min med... Men då behöver jag en bokhylla till. Den jag har är ganska extremt jättefull >.< Jag hatar att stapla böckerna på varandra, visst det sparar utrymme, men jag tycker inte det är särskilt fint (sorry) och det är sjukt opraktiskt om man faktiskt vill åt någon av böckerna i stapeln, och jag är en sån person som tenderar att plocka ut böcker ur min bokhylla bara för att Hej 29 maj, 2016 22:32 |
|
Klaestron
Elev |
29 maj, 2016 23:45 |
|
Borttagen
|
En liten polsk sak som diskuterar saker på svenska angående ett kapitel i sin fanfiction, skriven på engelska, inspirerad av en finsk låt?
På 20 min har jag skrivit lite mer än 1000 ord. Äntligen. Äntligen är det tillbaka. 30 maj, 2016 00:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Har kul åt att mina kompisar trodde jag sov hemma inatt fast jag egentligen inte gjorde det.
For över till en kompis igår kväll när dom var borta.. och sen när de kom hem mitt i natten kom de för att kolla att jag sov. O DOM MÄRKTE INTE ATT JAG INTE VAR DÄR!! Sen hade då hon jag delar lägenhet med stängt min dörr i morse så att jag skulle få sova utan att bli störd. O så trodde hon att jag låg o sov ända till två då hon for på jobb Fluffigt tecke sidu, så ser de ju nästan ut som om nån sku ligga där 30 maj, 2016 01:03 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Tack, blev lite över 6h av tårar. Försöker få i mig mat och vatten men det är svårt. Ät lite, ta en dusch, gör något som gör att du inte behöver tänka så mkt. (jag brukar se videos elr spela sims) o gå o lägg dig 30 maj, 2016 01:07 |
|
Magic Dragon
Elev |
I dag är det mors dag! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
30 maj, 2016 01:08 |
|
Obliviate_
Elev |
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.
30 maj, 2016 01:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken. I do! Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna. 30 maj, 2016 01:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen