Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22523 22524 22525 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
introvertsaxofonist
Elev

Avatar


Sjöng solo på min favoritlåt igår, på stadsfesten i min stad. Det var läskigt men kul

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

29 maj, 2016 22:15

Borttagen

Avatar


Hah, den underbara känslan när man väl kommit igång och skriver ett fint kapitel, for a change, och alla ska hela tiden prata med dig fast du har hörlurar i och vill bara vara ifred...

29 maj, 2016 22:16

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av potterflicka:
Gjorde om i min bokhylla för ett tag sedan. Blev faktiskt rätt nöjd :-)
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fnouwcdn.com%2F9%2F1150000%2F1120000%2F1111299%2Fpics%2F20165291821365230_sbig.png%3Fwidth%3D436
Åå vad fint! Håller på med detsamma just nu, tack för inspon :-D


Skulle behöva göra om min med... Men då behöver jag en bokhylla till. Den jag har är ganska extremt jättefull >.<
Det var ju smart - och fint - att stapla böcker ovanpå varandra, det sparar utrymme. ^^


Jag hatar att stapla böckerna på varandra, visst det sparar utrymme, men jag tycker inte det är särskilt fint (sorry) och det är sjukt opraktiskt om man faktiskt vill åt någon av böckerna i stapeln, och jag är en sån person som tenderar att plocka ut böcker ur min bokhylla bara för att

Hej

29 maj, 2016 22:32

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Gråtit i 5h pga mamma. Det är ju ändå mors dag


Kram ♥


Tack, blev lite över 6h av tårar. Försöker få i mig mat och vatten men det är svårt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

29 maj, 2016 23:45

Borttagen

Avatar


En liten polsk sak som diskuterar saker på svenska angående ett kapitel i sin fanfiction, skriven på engelska, inspirerad av en finsk låt?

På 20 min har jag skrivit lite mer än 1000 ord. Äntligen.
Äntligen är det tillbaka.

30 maj, 2016 00:00

Hedwig96
Elev

Avatar


Har kul åt att mina kompisar trodde jag sov hemma inatt fast jag egentligen inte gjorde det.
For över till en kompis igår kväll när dom var borta.. och sen när de kom hem mitt i natten kom de för att kolla att jag sov. O DOM MÄRKTE INTE ATT JAG INTE VAR DÄR!!

Sen hade då hon jag delar lägenhet med stängt min dörr i morse så att jag skulle få sova utan att bli störd. O så trodde hon att jag låg o sov ända till två då hon for på jobb haha

Fluffigt tecke sidu, så ser de ju nästan ut som om nån sku ligga där

30 maj, 2016 01:03

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Gråtit i 5h pga mamma. Det är ju ändå mors dag


Kram ♥


Tack, blev lite över 6h av tårar. Försöker få i mig mat och vatten men det är svårt.


Ät lite, ta en dusch, gör något som gör att du inte behöver tänka så mkt. (jag brukar se videos elr spela sims) o gå o lägg dig Man mår alltid bättre efter en natts sömn, även om det bara är väldigt, väldigt lite bättre

30 maj, 2016 01:07

Magic Dragon
Elev

Avatar


I dag är det mors dag! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

30 maj, 2016 01:08

Obliviate_
Elev

Avatar


kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.

30 maj, 2016 01:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
kattuggla i'm sorry, jag kanske har frågat det här förut, men har du en tatuering på handen? /Glömsk o nyfiken.


I do!
Vegvísir på den vänstra. Ska ha Ægishjálmur på den högra så småningom, samt runor på knogarna/fingrarna.

30 maj, 2016 01:21

1 2 3 ... 22523 22524 22525 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.