@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kinda want.
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 maj, 2016 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL tack. sitter de ordentligt då? Inget har flyttat sig en millimeter sen jag hängde upp allt, skynk it up! så bra ♥ tack. vad har du för material på tyget? och typ tyngd, tjocklek osv? ... Tyngd, tungt... (?) Tjocklek, uhm.. tjockt.. (?!) Det hade antagligen gått att fästa en stol i väggen med den här massan, har satt upp en stor mask i trä med den.. Nu slipper du få vit-ångest! x) 29 maj, 2016 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL tack. sitter de ordentligt då? Inget har flyttat sig en millimeter sen jag hängde upp allt, skynk it up! så bra ♥ tack. vad har du för material på tyget? och typ tyngd, tjocklek osv? ... Tyngd, tungt... (?) Tjocklek, uhm.. tjockt.. (?!) Det hade antagligen gått att fästa en stol i väggen med den här massan, har satt upp en stor mask i trä med den.. Nu slipper du få vit-ångest! x) perfekt... tack! ♥ vanlig häftmassa alltså? 29 maj, 2016 18:20 |
|
potterflicka
Elev |
29 maj, 2016 18:26 |
|
LauraTree
Elev |
Åå vad fint! Håller på med detsamma just nu, tack för inspon :-D
29 maj, 2016 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL tack. sitter de ordentligt då? Inget har flyttat sig en millimeter sen jag hängde upp allt, skynk it up! så bra ♥ tack. vad har du för material på tyget? och typ tyngd, tjocklek osv? ... Tyngd, tungt... (?) Tjocklek, uhm.. tjockt.. (?!) Det hade antagligen gått att fästa en stol i väggen med den här massan, har satt upp en stor mask i trä med den.. Nu slipper du få vit-ångest! x) perfekt... tack! ♥ vanlig häftmassa alltså? Specialtillverkad av rysk militär typ. Ha, yes. Jag tror att den är från Clas Ohlson. Xxx 29 maj, 2016 18:35 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av LauraTree: Åå vad fint! Håller på med detsamma just nu, tack för inspon :-D Tack och varsågod! :-D 29 maj, 2016 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Åå vad fint! Håller på med detsamma just nu, tack för inspon :-D Skulle behöva göra om min med... Men då behöver jag en bokhylla till. Den jag har är ganska extremt jättefull >.< 29 maj, 2016 18:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Måste snart göra om i min bokhylla ughhh Har snart fem böcker som inte rymms, och min hylla som faktiskt såg bra ut just nu Hej 29 maj, 2016 19:32 |
|
Borttagen
|
Luna Chang Secchan SJälv så fck man tre bokhyllor gratis av en granne som inte villa ha kvar dem
29 maj, 2016 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen