Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy
Elev |
16 mar, 2013 10:54 |
|
Kedjebrev
Elev |
jag är så förvirrad och jag vill bara till Barcelona med klassen nu och slippa alla andra på skolan så jag kan umgås med honom
http://Kaosregn.blogg.se
16 mar, 2013 14:26 |
|
BurningHeart
Elev |
Han är överallt men vägrar gå i närheten av mig. Tyckte mig höra honom säga hej här om dagen men hela hans klass gick bredvid/framför/bakom honom så antingen hörde jag fel eller så var det önsketänkande...
Ta det inte fel men är glad att jag inte är ensam om att ha problem med "kärlekslivet" Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 16 mar, 2013 16:14 |
|
moaskywalkr
Elev |
haahahaha mm men kul att jag precis hade gett upp och verkligen börjat komma över honom och så just den dagen märkte jag att han satt och snackade om mig med sina kompisar igen alltså DÖ
blir så frustrerad av att inte veta vad han säger dessutom pga varje gång han pratar vänder sig hans vänner om och kollar på mig typ såhär 16 mar, 2013 19:46 |
|
Pinez 14
Elev |
va på ett disco och det blev tryckare. En annan tjej hann före :`(
24 mar, 2013 02:34 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag är så fucking confused att jag vill bara.. vet inte.. sjunga om mina feelings.. och skita i allt.
MUMS! 24 mar, 2013 18:26 |
|
Hp Luna
Elev |
En kille jag känt i typ hela mitt liv (som jag varit tillsammans med förut) kom hem till mig.
Nu är jag typ kär igen. Han är skitgullig. Sjukt rolig. Bäst. Vet inte vad jag ska göra... Min tumblr
24 mar, 2013 19:37 |
|
Frivolt
Elev |
Hur träffar man någon?! Alltså hur gör man för att ens hitta nån?
Hur hur hur?!?!? -.- 24 mar, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hur träffar man någon?! Alltså hur gör man för att ens hitta nån? Hur hur hur?!?!? -.- Man känner i hjärtat att det är rätt person ♥ näää jag get inte xD.. Imorgon är det skooooooolaaaaaaa , yippie! Då kan jag möta min crush !! 24 mar, 2013 20:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hur träffar man någon?! Alltså hur gör man för att ens hitta nån? Hur hur hur?!?!? -.- Man känner i hjärtat att det är rätt person ♥ näää jag get inte xD.. Men alltså, hur hittar man denna person från första början? xD 24 mar, 2013 20:12 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen