Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: följer dig nu! Nu har jag skapat en 1D-tumblr http://acciocarrots.tumblr.com/ Jag vet att jag har jätteful design, jag ska hitta en fin sen. Orkar inte nu
6 mar, 2012 21:23 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Tack ♥ ♥ ♥ jag följer dig också Skrivet av Josefin_Weasley: följer dig nu! Nu har jag skapat en 1D-tumblr http://acciocarrots.tumblr.com/ Jag vet att jag har jätteful design, jag ska hitta en fin sen. Orkar inte nu
6 mar, 2012 21:30 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: http://my-head-is-a-pineapple.tumblr.com/post/18859517232/kimpoyfeliciano-get-involved-stop-at-nothing#notes-container Jag bryr mig inte alls om vad ni har för någon sorts tumblr, men jag ber er. Lägg ner en halvtimme på att kolla på den här videon och reblogga sedan inlägget. Kolla in facebooksidan och jag vet inte, gilla den antar jag? XD Snälla. Jag hade ingen aning om detta för fyrtiofem minuter sedan, men det är hemskt... Och alla borde veta om det. Sprid vidare detta. För er som inte orkar kolla in länken och reblogga det på tumblr, så finns videon även på youtube. Hörni, snälla, ta er tid och titta på det här. ![]()
6 mar, 2012 22:17 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ahr rebloggat på tumblr. Men jag har bara sett typ halva videon. Jag klara inte mer, om jag ser klart den kommer jag aldrig att kunna sova D: Det här är så hemskt...http://my-head-is-a-pineapple.tumblr.com/post/18859517232/kimpoyfeliciano-get-involved-stop-at-nothing#notes-container Jag bryr mig inte alls om vad ni har för någon sorts tumblr, men jag ber er. Lägg ner en halvtimme på att kolla på den här videon och reblogga sedan inlägget. Kolla in facebooksidan och jag vet inte, gilla den antar jag? XD Snälla. Jag hade ingen aning om detta för fyrtiofem minuter sedan, men det är hemskt... Och alla borde veta om det. Sprid vidare detta. För er som inte orkar kolla in länken och reblogga det på tumblr, så finns videon även på youtube.
6 mar, 2012 23:32 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: vad handlar den om?Skrivet av Borttagen: Jag ahr rebloggat på tumblr. Men jag har bara sett typ halva videon. Jag klara inte mer, om jag ser klart den kommer jag aldrig att kunna sova D: Det här är så hemskt... http://my-head-is-a-pineapple.tumblr.com/post/18859517232/kimpoyfeliciano-get-involved-stop-at-nothing#notes-container Jag bryr mig inte alls om vad ni har för någon sorts tumblr, men jag ber er. Lägg ner en halvtimme på att kolla på den här videon och reblogga sedan inlägget. Kolla in facebooksidan och jag vet inte, gilla den antar jag? XD Snälla. Jag hade ingen aning om detta för fyrtiofem minuter sedan, men det är hemskt... Och alla borde veta om det. Sprid vidare detta. För er som inte orkar kolla in länken och reblogga det på tumblr, så finns videon även på youtube.
7 mar, 2012 09:40 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
^ Jag kan inte förklara, för jag forstod inte allt själv. Men det är en kille som prata om vad som händer i Sydamerika (tror jag) och vad vi sak göra för att stoppa det. Det är bra att se den, för det är viktigt att veta sanningen. Men den är läskigt!
7 mar, 2012 10:34 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: okej jag får kolla lite sen men jag har inte möjligheten just nu! ^ Jag kan inte förklara, för jag forstod inte allt själv. Men det är en kille som prata om vad som händer i Sydamerika (tror jag) och vad vi sak göra för att stoppa det. Det är bra att se den, för det är viktigt att veta sanningen. Men den är läskigt!
7 mar, 2012 10:38 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Det förstår jag Skrivet av Josefin_Weasley: okej jag får kolla lite sen men jag har inte möjligheten just nu! ^ Jag kan inte förklara, för jag forstod inte allt själv. Men det är en kille som prata om vad som händer i Sydamerika (tror jag) och vad vi sak göra för att stoppa det. Det är bra att se den, för det är viktigt att veta sanningen. Men den är läskigt!
7 mar, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
^
^ ^ Afrika, inte sydamerika. ^^ 7 mar, 2012 15:39 |
|
Twix
Elev |
Har bytt tema på min tumblr, vad tycker ni?
7 mar, 2012 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen