ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser lika envist på Cornelia.
- Ahcoksnrjfinal....Stönar jag 24 nov, 2013 00:27 |
|
Testralis
Elev |
Jag slår händer för ansiktet och känner hur gråten trycker på. KAN HON SLUTA VARA SÅ JÄKLA JOBBIG?
Jag känner mig som en urdålig kompis, men jag förstår bara inte vad hon håller på med. Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 nov, 2013 00:30 |
|
Borttagen
|
Jag flyger närmare… va?
Hennes EGEN far… nej.nej.nej. 28 nov, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Hinner inte med detta
1 dec, 2013 10:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen