Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag satte mig på en stol.
"Hur är det med honom?"
30 okt, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
-Nellie-
Jag ryckte lite på axlarna.
"Han har vaknat upp lite då och då..."
30 okt, 2013 17:51
|
|
Borttagen
|
"Jobbigt! När var "trollet" hör då?"
30 okt, 2013 17:54
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 17:55
|
|
Borttagen
|
Jag nickade kort för att bekräfta att jag förstått.
"Hans sår ser ganska djupa ut..."
30 okt, 2013 18:04
|
|
Borttagen
|
"Ja... Jag såg att Diego också hade bandage..."
30 okt, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
"Mm...han blev typ mördad av Hector och en tjej som heter juni."
30 okt, 2013 18:06
|
|
Borttagen
|
"Jo han nämnde något sånt... Men han visar aldrig att han har ont...."
30 okt, 2013 18:08
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 18:08
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och log mot henne.
"Irriterande, jag vet. Men vad tycker du annars om honom?"
30 okt, 2013 18:10
|
Du får inte svara på den här tråden.