Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
10 okt, 2011 20:07 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Komplimanger till: Dracos Tvillingsyster, Katla, TheCasualtie & ikka ♥ U guys are so nice and lovely! ♥ Same Dude, love you. ♥
10 okt, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2011 21:08 |
|
Luna 1
Elev |
11 okt, 2011 21:57 |
|
Ida S
Lärare |
+ en komplimang till mig, för att jag har fått så mycket gjort idag och det känns underbart. Eller, det kommer kännas underbart, när ångesten inför i morgon försvunnit. Bra jobbat Ida! *klappa axel* "we live together, and harry does all the cooking." 11 okt, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
Till ikka för att hon är riktigt åsum, smarta idéer och har mycket att säga!
(MITT 900:E INLÄGG, SNART ÄR JAG MASTER OF DEATH! 11 okt, 2011 22:01 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ida S: + en komplimang till mig, för att jag har fått så mycket gjort idag och det känns underbart. Eller, det kommer kännas underbart, när ångesten inför i morgon försvunnit. Bra jobbat Ida! *klappa axel* Good work, awesome Ida! ♥ *Kram*
Tumblr.
11 okt, 2011 22:01 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Ida S: + en komplimang till mig, för att jag har fått så mycket gjort idag och det känns underbart. Eller, det kommer kännas underbart, när ångesten inför i morgon försvunnit. Bra jobbat Ida! *klappa axel* Good work, awesome Ida! ♥ *Kram* *skakar på huvudet* Du gör då min dag, med all kärlek du alltid har att ge. Tänk om fler var som du, sweetie, vilken fin plats världen skulle vara ♥ *kramar tillbaks* "we live together, and harry does all the cooking." 11 okt, 2011 22:04 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Ida S: + en komplimang till mig, för att jag har fått så mycket gjort idag och det känns underbart. Eller, det kommer kännas underbart, när ångesten inför i morgon försvunnit. Bra jobbat Ida! *klappa axel* Good work, awesome Ida! ♥ *Kram* *skakar på huvudet* Du gör då min dag, med all kärlek du alltid har att ge. Tänk om fler var som du, sweetie, vilken fin plats världen skulle vara ♥ *kramar tillbaks* Alla som jag *drömskt ansikte* Då alla dansar runt på gatorna och sjunger högt Wizard Rock? AWESOME WORLD! Haha, nej, om alla var hälften som du skulle vi alla dansa runt på blommor och kramas hela tiden.. (OCH SJUNGA WIZARD ROCK HÖGT PÅ GATORNA ♥)
Tumblr.
11 okt, 2011 22:07 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, tack gumman. Trevligt att någon uppskattar det! Komplimanger till dig för att du är så himla snäll, söt och förstående! ♥
11 okt, 2011 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen