Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
Vet inte om jag gillar avsnittet eller inte...
Gillar Jake och Brody. Kitty och Unique hatar jag. Marley vet jag inte riktigt vad jag tycker om ännu.... Alltså åhhh, jag gråter. Jag HATAR att Unique har börjat i ND. Jag hatar karaktären, och jag avskyr skådisen. Och Kuuuuuurt, my baby, Y U SO WUNDERFUL?♥ Spoiler: Tryck här för att visa! http://slytherinunicorn.tumblr.com/
15 sep, 2012 14:16 |
|
hyperion
Elev |
15 sep, 2012 14:25 |
|
Somnium
Elev |
15 sep, 2012 14:28 |
|
Snövinge
Elev |
Skrivet av ikka: (Är det bara jag eller har Chris Colfer blivit ännu snyggare???) Allt jag tänkte på så fort han va i bild! XD nej inte riktigt, men alltså jag kan fortfarande inte fatta hur der här gick till... ![]() Ojoj, jag är så körd när det gäller Kurt, he has my love forever ♥ Det var riktigt jobbigt och se honom gå omkring i Lima och vara olycklig, och så härligt när han fick komma till NY! Älskar scenen med Burt, han är världens bästa pappa! Annars är känner jag att alla de nya kommer bli mina älsklingar! Marley är både söt och cool, hon vågar säga ifrån, och Jake - kan jag få behålla honom för evigt? Och senaste säsongen har jag bara tyckt att Finn och Finchel var jobbiga, så jag hoppas på Brody! Han verkar vettigare än de flesta. . . We are all wizards. Even Ron. 15 sep, 2012 15:55 |
|
hyperion
Elev |
Alltså Chris blir bara snyggare och snyggare för varje säsong, kommer snart dö av all snygghet. Why is he gay, I wanna marry him
![]()
15 sep, 2012 16:23 |
|
APELSiiN
Elev |
15 sep, 2012 19:57 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Savi: Asså va, han har typ en huvudroll i serien och han kommer först i avsnitt 4? That sucks He's on his secret mission
15 sep, 2012 20:08 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Savi: Asså va, han har typ en huvudroll i serien och han kommer först i avsnitt 4? That sucks He's on his secret mission Hahaha, asså han borde åtminstone kunna prata med Kurt eller så men ja. Jag gillar Finchel, men Brody är faktiskt såååå snäll just nu, den sista tiden har jag tyckt att Finn varit väldigt självisk och sånt, inte bara mot Rachel. Jag vet inte hur Brody är för ja vi har bara sett honom en episod. Jag vet inte vilka jag shippar, Rachel och den som gör henne mest glad och sånt utan extra tråkig drama. ![]()
15 sep, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
15 sep, 2012 20:39 |
|
Ida S
Lärare |
Jag förväntar mig att Finn sjunger "In the army now" när han kommer tillbaks.
Jag förväntar mig det. "we live together, and harry does all the cooking." 15 sep, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen