Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Han pratar aldrig med mig. Han tittar aldrig på mig. Han bryr sig aldrig om mig, förutom då hans gäng kan hitta något fel med mig. Känns liksom typiskt att bli kär i killen som är "ledaren" i gänget som retar mig
14 mar, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Han pratar aldrig med mig. Han tittar aldrig på mig. Han bryr sig aldrig om mig, förutom då hans gäng kan hitta något fel med mig. Känns liksom typiskt att bli kär i killen som är "ledaren" i gänget som retar mig Typiskt killar 14 mar, 2013 20:08 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Han pratar aldrig med mig. Han tittar aldrig på mig. Han bryr sig aldrig om mig, förutom då hans gäng kan hitta något fel med mig. Känns liksom typiskt att bli kär i killen som är "ledaren" i gänget som retar mig Typiskt killar Japp
14 mar, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Han kanske är rädd för dig?
14 mar, 2013 20:11 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Han kanske är rädd för dig? <rädd för mig? Eller var det inr´te mig du pratade med?
14 mar, 2013 20:17 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Greenbloodyrose: Åh gud så söt du är är det vem jag tror att det är som du menar? /-för mig går det förövrigt bra, om någon ville veta. önskar att jag var förälskad i någon, sigh Haha, eh ja
14 mar, 2013 20:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
men vaf*n linnea Cindy nejmen tack älskarejj
(du skulle inte vilja vara min flickvän blink blink haha jag är desperat (inte så att man ute vill vara ihop med dig och det där lät fel nejmen du fattar) )
14 mar, 2013 20:47 |
|
HP_Maja
Elev |
Jag är typ STÖRTKÄR i en kille i min klass. Han är typ jättesnäll, skämtar och är allmänt rolig!!!
Jag sitter brevid honom i klassrumet, men det är allt. Han är en av de superpoppulära i klassen och jag är en som håller mig utanför men är poppulär i min "Grupp". Vad ska jag göra!?!?! The marauder's map 14 mar, 2013 20:52 |
|
jedward lover <3
Elev |
Jag har ett jätte stort problem jag har ingen aning om vad jag ska göra jag har blivit stört kär i en kille som har ett kodnamn , jag vet inte och vi träffades på en skola jag skulle gått i men jag går i en annan där han påstår att jag är tillsammans med en som han känner som går på
Min skola vilket jag inte är sen säger han ironiskt att han börjat få känslor för mig andra terminen bör jar han på min skola och där har vi knappt pratat utom då en av hans kompisar i min klass ropar titta där är tjejen du tyckte var så snygg och på matten där min kompis sa att han satt och tittade på mig och nu på måndag Åker hela årskursen i väg på skolresa vad ska jag göra?? Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 14 mar, 2013 21:58 |
|
Rymdkonungen
Elev |
15 mar, 2013 21:23 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen