Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: ser fram emot eran GIF-duell... Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Härmed förklarar jag denna tråden öppnad! Mitt personliga mål: Att ge pandan stryk. Härmed förklarar jag att stänga ute dig: Alohomora! Den är avslutad nu. Jag vann, igen. 24 sep, 2011 18:29 |
|
Anapneo
Elev |
im feeling sad, jag måste sitta här, en lördag kväll UTAN CHIPS OCH DIPP FÖR ATT MIN MAMMA GLÖMDE SIN TELEFON HEMMA.
Jag svär ett antal svordomar gång på gång i mitt huvud just nu....
24 sep, 2011 18:32 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Anapneo: im feeling sad, jag måste sitta här, en lördag kväll UTAN CHIPS OCH DIPP FÖR ATT MIN MAMMA GLÖMDE SIN TELEFON HEMMA. Jag svär ett antal svordomar gång på gång i mitt huvud just nu.... USCH! NEJ VAD HEMSKT! Jag har inte ätit än och min kompis ska ringa mig så vi kanske ska sova år men hon RINGER INTE!
Tumblr.
24 sep, 2011 18:35 |
|
Anapneo
Elev |
Luna 1 Ja... UTAN ALLT ATT ÄTA TILLS EFTER NIO? F'ck this sh't. (sorry for my language)
Har varit med om "kompisen-som-inte-ringer" dilemmat ett antal gånger :'
24 sep, 2011 18:38 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Anapneo: Luna 1 Ja... UTAN ALLT ATT ÄTA TILLS EFTER NIO? F'ck this sh't. (sorry for my language) Har varit med om "kompisen-som-inte-ringer" dilemmat ett antal gånger :' NEJ, LIDER MED DIG! Om hn inte ringer mig kommer jag ringa henne, SÅ LÄTt BLIR MAN Inte AV MED Mig! (Jag låter lite elak..)
Tumblr.
24 sep, 2011 18:40 |
|
Anapneo
Elev |
24 sep, 2011 18:42 |
|
Luna 1
Elev |
24 sep, 2011 19:01 |
|
Anapneo
Elev |
24 sep, 2011 19:03 |
|
Luna 1
Elev |
24 sep, 2011 19:05 |
|
Anapneo
Elev |
24 sep, 2011 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen