Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av ronnyponny: Okej Skrivet av Josefin_Weasley: ja! men jag har gjort ett inlägg...fast jag skapade den i fredags! Men jag fattar typ inget! Skrivet av ronnyponny: Jag reblogar sånt som andra har lagt upp /reblogat från någon annan vart får alla sina bilder ifrån? Har du en tumblr? Men kan du typ länka din igen...hehe!http://letspotteron.tumblr.com/
4 mar, 2012 20:29 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J00KERN: Det hände mig men jag ändrade email och allt fixades sig ^^ jag har ett problem på min tumblr http://onedirection-infectiiion.tumblr.com/ När man går in kommer det "you have to be 18 years old to enter". Kan man ta bort det? D: jag bytte lösenord och nu är det bortaa ![]()
4 mar, 2012 21:41 |
|
Ida S
Lärare |
Jag postar inget på fyra dagar och får tretton nya followers, wtf xD
"we live together, and harry does all the cooking." 4 mar, 2012 21:43 |
|
si_tonks
Elev |
4 mar, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: Duktigt c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av J00KERN: Det hände mig men jag ändrade email och allt fixades sig ^^ jag har ett problem på min tumblr http://onedirection-infectiiion.tumblr.com/ När man går in kommer det "you have to be 18 years old to enter". Kan man ta bort det? D: jag bytte lösenord och nu är det bortaa 4 mar, 2012 21:48 |
|
Eilonwy
Elev |
Jag kom just på att jag followar folk som har mugglis, men jag vet inte vilka de är ._. och de followar inte mig tillbaka så jag känner mig ogillad well, whatcha gonna do ... jag postar inte så mycket HP ändå xD
Even the darkest night will end and the sun will rise 4 mar, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
5 nya followers c: Iiiih! Så glad!
4 mar, 2012 23:21 |
|
Remembrall
Elev |
vill man ha nya följare (främst för directioners) är omegle ett bra sätt c: Det finns flera 1000 st där och inleder man med att skriva något i stil med "HORAN THE WORLD" nappar det oftast och efter ett tag byter man tumblr och vips så har man en följare! c:
4 mar, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Remembrall: vill man ha nya följare (främst för directioners) är omegle ett bra sätt c: Det finns flera 1000 st där och inleder man med att skriva något i stil med "HORAN THE WORLD" nappar det oftast och efter ett tag byter man tumblr och vips så har man en följare! c: Sherlock-människor är också väldigt enkla att hitta på omegle. 5 mar, 2012 16:39 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Nu har jag skapat en 1D-tumblr
http://acciocarrots.tumblr.com/ Jag vet att jag har jätteful design, jag ska hitta en fin sen. Orkar inte nu
6 mar, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen