Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
10 okt, 2011 16:33 |
|
childhoodlight
Elev |
Luna1 Aw thank you cutiepie, så söt är du! Det värmer verkligen att höra. Fortsätt att vara dig själv, du sprider mycket värme och glädje!
Kintsugi Ih Vicki dear, vi saknar dig med! ♥ Det är fint med mig, men skolan tar upp det mesta av min tid = inte lika mycket tid åt Mugglis. But I will survive! Hur är det med dig? ♥
10 okt, 2011 19:19 |
|
Elley
Elev |
10 okt, 2011 19:24 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Folk måste verkligen lära sig att Luna 1 har ett MELLANRUM mellan Luna och 1, annars blir det en helt annan användare. Luna1 Aw thank you cutiepie, så söt är du! Det värmer verkligen att höra. Fortsätt att vara dig själv, du sprider mycket värme och glädje! Kintsugi Ih Vicki dear, vi saknar dig med! ♥ Det är fint med mig, men skolan tar upp det mesta av min tid = inte lika mycket tid åt Mugglis. But I will survive! Hur är det med dig? ♥ ![]()
10 okt, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av childhoodlight: Folk måste verkligen lära sig att Luna 1 har ett MELLANRUM mellan Luna och 1, annars blir det en helt annan användare. Luna1 Aw thank you cutiepie, så söt är du! Det värmer verkligen att höra. Fortsätt att vara dig själv, du sprider mycket värme och glädje! Kintsugi Ih Vicki dear, vi saknar dig med! ♥ Det är fint med mig, men skolan tar upp det mesta av min tid = inte lika mycket tid åt Mugglis. But I will survive! Hur är det med dig? ♥ This so much! 10 okt, 2011 19:31 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av childhoodlight: Folk måste verkligen lära sig att Luna 1 har ett MELLANRUM mellan Luna och 1, annars blir det en helt annan användare. Luna1 Aw thank you cutiepie, så söt är du! Det värmer verkligen att höra. Fortsätt att vara dig själv, du sprider mycket värme och glädje! Kintsugi Ih Vicki dear, vi saknar dig med! ♥ Det är fint med mig, men skolan tar upp det mesta av min tid = inte lika mycket tid åt Mugglis. But I will survive! Hur är det med dig? ♥ This so much! Haha xD JAg är van, så jag vet att det oftast alltid är jag.
Tumblr.
10 okt, 2011 19:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av childhoodlight: Luna1 Aw thank you cutiepie, så söt är du! Det värmer verkligen att höra. Fortsätt att vara dig själv, du sprider mycket värme och glädje! Kintsugi Ih Vicki dear, vi saknar dig med! ♥ Det är fint med mig, men skolan tar upp det mesta av min tid = inte lika mycket tid åt Mugglis. But I will survive! Hur är det med dig? ♥ Förstår det och fortsätt kämpa! ^^ Det är sällan bättre med mig. Har precis påbörjat en tre veckors lång ledighet så hemma har jag sju böcker med inlärningsmaterial för det japanska språket, gymmets alla pass har skrivits ner i almanackan och så skall jag nog volontärarbeta på Götheborg några gånger också ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 okt, 2011 19:38 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till:
Dracos Tvillingsyster, Katla, TheCasualtie & ikka ♥ U guys are so nice and lovely! ♥ 10 okt, 2011 19:42 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av childhoodlight: Folk måste verkligen lära sig att Luna 1 har ett MELLANRUM mellan Luna och 1, annars blir det en helt annan användare. Luna1 Aw thank you cutiepie, så söt är du! Det värmer verkligen att höra. Fortsätt att vara dig själv, du sprider mycket värme och glädje! Kintsugi Ih Vicki dear, vi saknar dig med! ♥ Det är fint med mig, men skolan tar upp det mesta av min tid = inte lika mycket tid åt Mugglis. But I will survive! Hur är det med dig? ♥ This so much! Haha xD JAg är van, så jag vet att det oftast alltid är jag. Så blir det dessvärre när det finns människor med lika användarnamn osv osv. : ) Precis som Ginny, någonting med Luna, Lily etcetc. Ganska svårt att hålla reda på haha. Skrivet av Kintsugi: Skrivet av childhoodlight: Luna1 Aw thank you cutiepie, så söt är du! Det värmer verkligen att höra. Fortsätt att vara dig själv, du sprider mycket värme och glädje! Kintsugi Ih Vicki dear, vi saknar dig med! ♥ Det är fint med mig, men skolan tar upp det mesta av min tid = inte lika mycket tid åt Mugglis. But I will survive! Hur är det med dig? ♥ Förstår det och fortsätt kämpa! ^^ Det är sällan bättre med mig. Har precis påbörjat en tre veckors lång ledighet så hemma har jag sju böcker med inlärningsmaterial för det japanska språket, gymmets alla pass har skrivits ner i almanackan och så skall jag nog volontärarbeta på Götheborg några gånger också Tack, will do!
10 okt, 2011 19:47 |
|
kinshaw
Elev |
10 okt, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen