Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag får syn på henne. "Kom nu, vi går upp."
jag är jättecoolig älska mig plz 3 okt, 2013 20:11 |
|
ginny 23
Elev |
3 okt, 2013 20:12 |
|
Queen Boo
Elev |
"Okej. Vill du stanna här tills du..." jag viftade med handen mot henne.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 okt, 2013 20:35 |
|
ginny 23
Elev |
4 okt, 2013 06:58 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ska vi transferera oss? Vi kan åka till mig."
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 07:36 |
|
ginny 23
Elev |
4 okt, 2013 07:38 |
|
Queen Boo
Elev |
"I Malfoys källare?"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 07:39 |
|
ginny 23
Elev |
4 okt, 2013 07:40 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej. De kommer komma ner hit. Lestrange väntar sig att du stannar"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 07:42 |
|
ginny 23
Elev |
4 okt, 2013 07:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen