Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
`DeathEater
Elev |
Fel , läser nog böckerna på svenska
PUM grät när Dobby dog ? _______________________________________ Slytherin ♥ 9 dec, 2011 12:49 |
|
Draken Norbert
Elev |
9 dec, 2011 12:52 |
|
Borttagen
|
Jaaaa! Hon är bääääst!
PUM har en kinesisk eldboll? 9 dec, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Fel!!!
PUM älskar Bellatrix!? 9 dec, 2011 13:59 |
|
Borttagen
|
Fel!
PUM är en kille? 9 dec, 2011 14:11 |
|
Sirius_Musta
Elev |
9 dec, 2011 14:13 |
|
Bombarda
Elev |
fel (vaknade precis)
JAg tror att PUM har blå ögon Kärlek till alla! 9 dec, 2011 14:53 |
|
Borttagen
|
nej...
jag tror att PUM älskar snö! 9 dec, 2011 14:55 |
|
Bombarda
Elev |
JA (fast bara när jag är inomhus)
jag tror att PUM har en chokladkalender Kärlek till alla! 9 dec, 2011 14:57 |
|
Levicorpus
Elev |
9 dec, 2011 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen