Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Well. Helt plötsligt börjar nästan alla killar i klassen uppskatta och gilla mig för typ allt jag säger och gör. De ger mig den uppmärksamhet de bra gett de "populära" innan.
14 mar, 2013 17:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Dramione99: Well. Helt plötsligt börjar nästan alla killar i klassen uppskatta och gilla mig för typ allt jag säger och gör. De ger mig den uppmärksamhet de bra gett de "populära" innan. happy for you! Fast det där sista liksom... :s
14 mar, 2013 17:30 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Dramione99: Well. Helt plötsligt börjar nästan alla killar i klassen uppskatta och gilla mig för typ allt jag säger och gör. De ger mig den uppmärksamhet de bra gett de "populära" innan. happy for you! Fast det där sista liksom... :s Actk, men alltid är det något i livet som strular, xD. 14 mar, 2013 17:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
omg han+en kille+ en tjej i min klass som bor på min gård och är snygg är på min gård. så glad men samtdiigt sjukt orolig. fast jag mena, varfölr skulle han gilla mig och inte henne iaf???
14 mar, 2013 17:41 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: omg han+en kille+ en tjej i min klass som bor på min gård och är snygg är på min gård. så glad men samtdiigt sjukt orolig. fast jag mena, varfölr skulle han gilla mig och inte henne iaf??? Varför skulle han inte gilla dig? tycker Rymdkonungen... 14 mar, 2013 18:10 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av LunaLovegood1: omg han+en kille+ en tjej i min klass som bor på min gård och är snygg är på min gård. så glad men samtdiigt sjukt orolig. fast jag mena, varfölr skulle han gilla mig och inte henne iaf??? Varför skulle han inte gilla dig? ♥ nejmen i så fall hade han väl skrivit det när jag skrev att jag gillade hnoom???
14 mar, 2013 18:13 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av LunaLovegood1: omg han+en kille+ en tjej i min klass som bor på min gård och är snygg är på min gård. så glad men samtdiigt sjukt orolig. fast jag mena, varfölr skulle han gilla mig och inte henne iaf??? Varför skulle han inte gilla dig? ♥ nejmen i så fall hade han väl skrivit det när jag skrev att jag gillade hnoom??? Han kanske inte vågar... För han tycker du är så awesome! tycker Rymdkonungen... 14 mar, 2013 18:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av LunaLovegood1: omg han+en kille+ en tjej i min klass som bor på min gård och är snygg är på min gård. så glad men samtdiigt sjukt orolig. fast jag mena, varfölr skulle han gilla mig och inte henne iaf??? Varför skulle han inte gilla dig? ♥ nejmen i så fall hade han väl skrivit det när jag skrev att jag gillade hnoom??? Han kanske inte vågar... För han tycker du är så awesome! men lägg av den enda som gillar mig är sjuk
14 mar, 2013 18:16 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av LunaLovegood1: omg han+en kille+ en tjej i min klass som bor på min gård och är snygg är på min gård. så glad men samtdiigt sjukt orolig. fast jag mena, varfölr skulle han gilla mig och inte henne iaf??? Varför skulle han inte gilla dig? ♥ nejmen i så fall hade han väl skrivit det när jag skrev att jag gillade hnoom??? Han kanske inte vågar... För han tycker du är så awesome! men lägg av den enda som gillar mig är sjuk Men då måste jag ha cancer, för jag älskar dig!! ♥ (misstolka inte med din alltför dörtiga majnd nu Emma xD)
14 mar, 2013 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Omfg! Idag..... Sååå......fööööllljjjjjdddeeeee...... Miiiiiinnnn...crrrruuuussssshhhhh ... Meeed ... Miiiig .. Heeeeem! I'm so proud OMG det är väl klart? :ooo ♥ Är det så! Happy! 14 mar, 2013 19:55 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen