(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hihi, ni är så snäällaaaa
31 mar, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hihi, ni är så snäällaaaa Du måste inte skynda dig. Vi kan vänta! 31 mar, 2012 12:58 |
|
nilla10
Elev |
hej, superbra kapitel!
förlåt att jag inte komenterat på länge men jag tog en paus från mugglis ett tag bara. men jag lovar att jag inte slutar bevaka! Meeeeeeeeeer!! hej hej! :) 31 mar, 2012 15:11 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hihi, ni är så snäällaaaa Hade lite bråttom, så det var bara ett snabbt sätt att utrycka att det finns många saker som man måste göra som är viktigare än mugglis, och att vi förstår dig ![]()
31 mar, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hihi, ni är så snäällaaaa Helt okay. Det är ju klart att du har ett liv utanför mugglis, det har jag med. Ha så kul i fjällen!!!!!!! 31 mar, 2012 19:31 |
|
Lolo1337
Elev |
Det är KLART att vi förstår! Med skola och liv är det ju svårt att hänga på mugglis 24/7
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 31 mar, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0
31 mar, 2012 21:43 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0 IMPERIO! Bi frisk! ![]()
31 mar, 2012 21:58 |
|
Lolo1337
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0 IMPERIO! Bi frisk! Bra idé, men hur blir man frisk av imperio? Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 1 apr, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0 Nej! Vad synd Dumma sjuka. Låt HarryPotterr bli frisk NUUUUU!!! Hehe... 1 apr, 2012 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen