Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PM)Albus Potter

Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter

1 2 3 ... 222 223 224 ... 248 249 250
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hihi, ni är så snäällaaaa Bara så ni vet: Ja, jag har ett liv utanför mugglis, men att göra läxor är INTE mitt liv och mugglis är en en stor del av mitt liv Därför SKA jag skriva mer. Åker till fjällen idag men jag kanske lyckas skriva lite där om jag har tid

31 mar, 2012 11:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hihi, ni är så snäällaaaa Bara så ni vet: Ja, jag har ett liv utanför mugglis, men att göra läxor är INTE mitt liv och mugglis är en en stor del av mitt liv Därför SKA jag skriva mer. Åker till fjällen idag men jag kanske lyckas skriva lite där om jag har tid

Du måste inte skynda dig. Vi kan vänta!

31 mar, 2012 12:58

nilla10
Elev

Avatar


hej, superbra kapitel!

förlåt att jag inte komenterat på länge men jag tog en paus från mugglis ett tag bara. men jag lovar att jag inte slutar bevaka!

Meeeeeeeeeer!!

hej hej! :)

31 mar, 2012 15:11

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hihi, ni är så snäällaaaa Bara så ni vet: Ja, jag har ett liv utanför mugglis, men att göra läxor är INTE mitt liv och mugglis är en en stor del av mitt liv Därför SKA jag skriva mer. Åker till fjällen idag men jag kanske lyckas skriva lite där om jag har tid


Hade lite bråttom, så det var bara ett snabbt sätt att utrycka att det finns många saker som man måste göra som är viktigare än mugglis, och att vi förstår dig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

31 mar, 2012 17:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hihi, ni är så snäällaaaa Bara så ni vet: Ja, jag har ett liv utanför mugglis, men att göra läxor är INTE mitt liv och mugglis är en en stor del av mitt liv Därför SKA jag skriva mer. Åker till fjällen idag men jag kanske lyckas skriva lite där om jag har tid


Helt okay.
Det är ju klart att du har ett liv utanför mugglis, det har jag med. Ha så kul i fjällen!!!!!!!

31 mar, 2012 19:31

Lolo1337
Elev

Avatar


Det är KLART att vi förstår! Med skola och liv är det ju svårt att hänga på mugglis 24/7

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

31 mar, 2012 20:17

Borttagen

Avatar


Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0

31 mar, 2012 21:43

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0


IMPERIO! Bi frisk!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

31 mar, 2012 21:58

Lolo1337
Elev

Avatar


Skrivet av mican00:
Skrivet av Borttagen:
Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0


IMPERIO! Bi frisk!


Bra idé, men hur blir man frisk av imperio?

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

1 apr, 2012 09:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mm och nu är jag i fjällen också. Sjuk dessutom -_- om jag inte är bättre imorgon kanske jag inte får åka skidor :0


Nej!
Vad synd
Dumma sjuka.
Låt HarryPotterr bli frisk NUUUUU!!!
Hehe...

1 apr, 2012 14:16

1 2 3 ... 222 223 224 ... 248 249 250

Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter

Du får inte svara på den här tråden.