PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Ian sa inget mer utan såg allmänt olycklig ut.
"Vila nu, jag ska gå och se hur det är med Ina." ljög han, eller han skulle det samt tala med Stefan. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 mar, 2014 16:11 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina nickade sakta. "Gör du det...Och hälsa från mig att barnen var underbara" log hon och sjönk ner helt och slöt ögonen.
Stefan sov lätt och vaknade då en av barnen vaknade och började skrika. Sakta satte han sig upp, inte lika trött som innan. Han tog sig upp för att trösta Helene.
16 mar, 2014 18:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian nickade bara och kysste hennes panna innan han gick.
Ina vände sig om i sängen och stönade då hon hörde barnen skrika. "Hungriga?" frågar hon trött och sätter sig upp med hjälp av kuddarna och säger kom in till sin bror som knackade på. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 mar, 2014 18:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan skakade på huvudet och tog upp barnen. "Nej...Det behöver bytas" sa han efter att ha luktat en gång. Han hade just bytt på dem och lagt ner dem igen då Ian kom in. "Hej, hur är det med Selina?" undrade han.
16 mar, 2014 19:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian nickade, "Jag ville tala med dig om det." sa han och kastade en blick på sin syster.
"I enrum." sa han sedan till Stefan, han ville inte oroa sin syster som var alltför skör efter födseln. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 mar, 2014 19:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan nickade sakta, han gav barnen till Ina och kysste henne innan han gick ut med Ian och stängde dörren. "Hur illa är det?" frågade han oroligt.
16 mar, 2014 19:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian berättade om hennes tillstånd och vad doktorn sagt.
"Jag vill rädda Selina, hon vill rädda barnet. Barnet kan överleva, men det är inte säkert." avslutar han och ser rådfrågande på Stefan. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 mar, 2014 19:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan bleknade och var tyst en stund. "Ni måste ta ut barnet, göra som läkaren säger...Det finns chans att barnet överlever ju! Det är bättre att Selina överlever!" sa han sedan. "Det går att prova med barn sen igen...Men det går inte att få tillbaka Selina ifall något händer...".
16 mar, 2014 19:23 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tänkte så jag med, men då går jag mot Selinas vilja. Sen att skaffa barn på nytt? Det är ingen mening om det ska bli såhär, jag vill ha Selina i liv." sa Ian med lätt darrande röst och vände bort blicken ut genom fönstret för att inte visa tårarna.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 mar, 2014 19:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian nickade, "Tänkte om du kunde tala med henne med? Som bror och syster menar jag." frågade Ian, han skulle göra det med.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 mar, 2014 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen