Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler svagt.
"Edward.." 4 dec, 2013 21:31 |
|
mums
Elev |
6 dec, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
"Love you"
Jag ler, jag kunde knappt tro det. Han och jag skulle bli en 6 dec, 2013 19:57 |
|
mums
Elev |
Jag ler stort.
"Älskar dig också." (Detta var slutet på Eclipse. Ska vi köra på med Breaking Dawn part 1 nu då?) ![]()
7 dec, 2013 10:11 |
|
Borttagen
|
(Har inte sett den men visst)
7 dec, 2013 10:19 |
|
mums
Elev |
2 månader senare...
Jag har nu satt på mig en kavaj med slips och rättat till håret. Jag har också på mig en deoderant med stark parfymdoft. Ingen får tycka att jag luktar illa. (1.Om du nu inte har sett den kan du skriva om när Bella gör sig redo för bröllopet med Alice och Rosalie.) (2.Skulle vi kunna skriva lite längre här i detta rollet? Så att vi kommer fram lite snabbare liksom. Bra eller dålig idé? Du väljer ![]()
7 dec, 2013 10:26 |
|
Borttagen
|
(Två blir svårt)
(Kan du spela Alice och dom, behöver hjälp) 7 dec, 2013 11:02 |
|
mums
Elev |
9 dec, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
(Men ändå...kan du hjälpa mig)
11 dec, 2013 19:08 |
|
mums
Elev |
13 dec, 2013 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen