Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: jag älskar Brittany och Santana med hela mitt hjärta, men jag kände inte riktigt så förrän tredje säsongen. ALLA älskar Santana och Brittany. Jag tycker Brittany är söt ibland, men annars måste jag erkänna att ingen av de två är någon vidare favorit hos mig :c och precis alla älskar inte dem, haha, finns folk som tycker att båda är värdelösa. många ogillar fortfarande Santana för hennes trakasserier, och jag måste erkänna att de till slut gick för långt, även om jag förstår fullhjärtat varför hon höll på sådär. 15 sep, 2012 10:31 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Är så nyfiken vad det blev av Puck, GIVE ME NOAH PUCKERMAN GODDAMIT. Han stack väl till LA... Alltså, det var ju sjukt många som inte var med i första. Vart tog Puck, Mercedes, Santana och Emma vägen liksom? Men hans pappa tog ju alla hans pengar... Och han lyckades ju ta studenten vilket han antagligen inte hade räknat med. Jag hoppas att han tog sig till LA dock, skulle vara awesome. Kanske att han gör något annat än att städa pooler dock, vill att han så gärna ska gå på college. ![]()
15 sep, 2012 10:35 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Är så nyfiken vad det blev av Puck, GIVE ME NOAH PUCKERMAN GODDAMIT. Han stack väl till LA... Alltså, det var ju sjukt många som inte var med i första. Vart tog Puck, Mercedes, Santana och Emma vägen liksom? Men hans pappa tog ju alla hans pengar... Och han lyckades ju ta studenten vilket han antagligen inte hade räknat med. Jag hoppas att han tog sig till LA dock, skulle vara awesome. Kanske att han gör något annat än att städa pooler dock, vill att han så gärna ska gå på college. Hmm... Alltså, alla pratar ju om att han drog till LA. Förhoppningsvis hittade han något college att gå på men känns inte riktigt som Puck
15 sep, 2012 10:37 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Är så nyfiken vad det blev av Puck, GIVE ME NOAH PUCKERMAN GODDAMIT. Han stack väl till LA... Alltså, det var ju sjukt många som inte var med i första. Vart tog Puck, Mercedes, Santana och Emma vägen liksom? Men hans pappa tog ju alla hans pengar... Och han lyckades ju ta studenten vilket han antagligen inte hade räknat med. Jag hoppas att han tog sig till LA dock, skulle vara awesome. Kanske att han gör något annat än att städa pooler dock, vill att han så gärna ska gå på college. Hmm... Alltså, alla pratar ju om att han drog till LA. Förhoppningsvis hittade han något college att gå på men känns inte riktigt som Puck Nä, men han gjorde en ju rätt så stor helomvändning efter hans pappas besök. Han hade ju som sagt inga direkta planer på att ens graduatea från High School förens då, och det lyckades han ju med. Så han kanske ändrade sig. Men det är ju det jag vill veta, vad han gör, för det kan ju ha gått åt lite hur som helst. Han verkar ju ha tagigt sig ur Lima iaf c: ![]()
15 sep, 2012 10:39 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Är så nyfiken vad det blev av Puck, GIVE ME NOAH PUCKERMAN GODDAMIT. Han stack väl till LA... Alltså, det var ju sjukt många som inte var med i första. Vart tog Puck, Mercedes, Santana och Emma vägen liksom? Men hans pappa tog ju alla hans pengar... Och han lyckades ju ta studenten vilket han antagligen inte hade räknat med. Jag hoppas att han tog sig till LA dock, skulle vara awesome. Kanske att han gör något annat än att städa pooler dock, vill att han så gärna ska gå på college. Hmm... Alltså, alla pratar ju om att han drog till LA. Förhoppningsvis hittade han något college att gå på men känns inte riktigt som Puck Nä, men han gjorde en ju rätt så stor helomvändning efter hans pappas besök. Han hade ju som sagt inga direkta planer på att ens graduatea från High School förens då, och det lyckades han ju med. Så han kanske ändrade sig. Men det är ju det jag vill veta, vad han gör, för det kan ju ha gått åt lite hur som helst. Han verkar ju ha tagigt sig ur Lima iaf c: Sant. Men alla ska ju typ vara tillbaka till episod fyra eller fem eller vad det nu var. Eller inte tillbaka men då ska alla ha blivit "visade" liksom
15 sep, 2012 10:46 |
|
EmahS
Elev |
Jag längtar mest till ep.5 och 7
Ryder kommer i ep.5 och Warblers kommer i ep.7 (kanske t.om tidigare?)
15 sep, 2012 10:49 |
|
hyperion
Elev |
15 sep, 2012 10:53 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Savi Yees, då är det inte så långt kvar iaf. Måste säga att jag längtar till ep. 4. Av elaka skäl. Har jag missat nåt? PUCK KOMMER VARA MED I NÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 sep, 2012 10:53 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Savi Yees, då är det inte så långt kvar iaf. Måste säga att jag längtar till ep. 4. Av elaka skäl. Har jag missat nåt? Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
15 sep, 2012 10:56 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Skrivet av hyperion: Savi Yees, då är det inte så långt kvar iaf. Måste säga att jag längtar till ep. 4. Av elaka skäl. Har jag missat nåt? Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
15 sep, 2012 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen