@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hemliga Ylvali
Elev |
sitter och grinar pga guldtuben
pms ja ok 24 mar, 2016 21:06 |
|
Signe tha toast
Elev |
24 mar, 2016 21:07 |
|
Borttagen
|
Åkte med exet för att handla på ICA idag (because after all we still get along, och han skulle ändå dit.)
Träffade hans föräldrar där. Med andra ord, mina ex-svärföräldrar som var just mina svärföräldrar under nio års tid (om man räknar med tiden vi 'bara var ihop' + tiden vi var gifta.) De varken tittade på mig, hälsade eller sa någonting alls, trots att jag var precis bredvid. Inte för att jag sörjer. Good riddance, ärligt talat, för det är knappast så att jag saknar deras arroganta stropptango som ständigt ska stoltsera med sina orangea påslakan i satin och fula vaser från Kosta Boda medan de maler på om bag in box-vin och Per Mobergs nya rätt med potatis plockad direkt från de kungliga trädgårdarna på franska Malmaison, och hur utvalda och högt uppsatta de är för att de känner en som blev inbjuden till Sveriges konungs födelsedagsmiddag för tjugotre år sedan. Jag tycker bara att det är intressant att man kan vara så jävla blaserad. (Finn fem fel. För lätt? Finn ett rätt.) 24 mar, 2016 21:10 |
|
Frivolt
Elev |
24 mar, 2016 21:26
Detta inlägg ändrades senast 2016-03-24 kl. 21:28
|
|
LunaLovegood123
Elev |
Jag har sorterat lego!
I sex timmar 24 mar, 2016 21:27 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Chaemy VAR DET DU SOM LÄNKADE TILL JOCKIBOI???? VISST VARE DU?? Spoiler: Tryck här för att visa! (Ja det var jag!) OMG OMG OMG OMG AAAAAAAHH KAN MAN SE DET NU I EFTERHAND!?!?!?!?!? JAG VILL SE DET!!!!!
24 mar, 2016 21:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Chaemy VAR DET DU SOM LÄNKADE TILL JOCKIBOI???? VISST VARE DU?? Spoiler: Tryck här för att visa! (Ja det var jag!) OMG OMG OMG OMG AAAAAAAHH KAN MAN SE DET NU I EFTERHAND!?!?!?!?!? JAG VILL SE DET!!!!! (Va bra! haha då minns ja inte fel!!) I KNOOOW!!! SÅ HIMLA FINT DET VAA!! ÅÅÅH ♥ ♥ OCH HON BLEV SÅ HIMLA GLAD!! JAG TYP DOG!!!! KAN DU SE DET HÄR?? OM DU SPOLAR TILLBAKA TILL JA TYP NÄR DET ÄR 14:10 MINUTER KVAR: (Han vann årets Dolda Kamera) 24 mar, 2016 21:36 |
|
Archarec
Elev |
Option 1: gå och lägga mig tidigt, vakna tidigt och göra allt tidigt imorgon.
Option 2: gå och lägga mig senare, vakna senare och göra allt senare under kvällen. Option 3: Sova. Panik. Profit?
24 mar, 2016 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag överväger på fullaste allvar att gå och lägga mig såhär kvart i tio. Har nog blivit slagen med tröttklubban av nattfén, eller så är det John Blund som har smugit ner sömnpulver i téet igen.
Mofos. God natt. /Torsdagspensionär 24 mar, 2016 21:45
Detta inlägg ändrades senast 2016-03-25 kl. 10:13
|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Chaemy VAR DET DU SOM LÄNKADE TILL JOCKIBOI???? VISST VARE DU?? Spoiler: Tryck här för att visa! (Ja det var jag!) OMG OMG OMG OMG AAAAAAAHH KAN MAN SE DET NU I EFTERHAND!?!?!?!?!? JAG VILL SE DET!!!!! (Va bra! haha då minns ja inte fel!!) I KNOOOW!!! SÅ HIMLA FINT DET VAA!! ÅÅÅH ♥ ♥ OCH HON BLEV SÅ HIMLA GLAD!! JAG TYP DOG!!!! KAN DU SE DET HÄR?? OM DU SPOLAR TILLBAKA TILL JA TYP NÄR DET ÄR 14:10 MINUTER KVAR: (Han vann årets Dolda Kamera) OMAJGAAAAAAAAAAD AAAAAAAAAAAAAH JAG GRÄT OMGOMGOMG SÅ FIIIINT ASSÅ ÅÅH JAG HOPPAS ATT DE ALDRIG KOMMER GÖRA SLUT ASSÅ ÅÅÅÅÅH *fangirl* ♥♥♥
24 mar, 2016 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen