@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Men det är ju förbjudet! Stackaren :'(
23 mar, 2016 20:04 |
|
Borttagen
|
23 mar, 2016 20:34 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Men det är ju förbjudet! Stackaren :'( Jag tolkade det som att de hade frågat honom vad hans drömjobb var. Oj, ja det låter ju lite mer rimligt... *rodnar*
23 mar, 2016 20:35 |
|
Borttagen
|
23 mar, 2016 20:40 |
|
Obliviate_
Elev |
23 mar, 2016 21:51 |
|
Borttagen
|
23 mar, 2016 21:53 |
|
Fjalar
Elev |
Tror jag nyss råkade skicka vänförfrågan till någon på facebook. Har ingen aning om vem. Såg bara att jag råkade komma åt skicka-knappen när jag skrollade förbi "såna du kanske känner".
23 mar, 2016 21:55 |
|
Obliviate_
Elev |
bara trött på allt o sambon är så jävla sjuk att han inte ens tar sig ur sängen utan minst 1 gram alvedon i kroppen pga. värk. o ja.. äh. jag vet inte. är nog bara för trött för o orka atm. blir nog bättre imorgon. 23 mar, 2016 21:57 |
|
Borttagen
|
Har funderat på en grej sen igår och nu plockade jag upp en av mina tarotlekar för första gången eftersom jag har varit rädd för att jag inte ska förstå den. Jag frågar vad den vill lära mig (frågar alltid för att lära känna deras "personlighet". ) och jag får direkt ett svar som speglade precis det jag hade funderat på och svaret jag fick var verkligen "det där du har precis funderat på ska du skita i, lev som du hade tänkt från början. Jag ska hjälpa dig och visa hur". Nu har någon sagt till mig så nu skiter jag i dem där funderingarna.
XD ♥ 23 mar, 2016 22:06 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Fjalar: Tror jag nyss råkade skicka vänförfrågan till någon på facebook. Har ingen aning om vem. Såg bara att jag råkade komma åt skicka-knappen när jag skrollade förbi "såna du kanske känner". Alright, det var visst till en oläskig klasskompis. Puh. 23 mar, 2016 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen