@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Solkatten: Är stolt över att jag legat etta under större delen av kaninjakten hittils... Hahahah Det kommer ingen göra det lovar jag dig! Ingen slår Geisha liksom....
23 mar, 2016 12:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Solkatten: Är stolt över att jag legat etta under större delen av kaninjakten hittils... Jag är okej med att du ligger först, för då är det ju ändå en slytherinare i toppen (and that's what matters most! Yes! Verkar som att Hufflepuffarna inte ens försöker i år? Haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 mar, 2016 12:20 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Solkatten: Är stolt över att jag legat etta under större delen av kaninjakten hittils... Jag är okej med att du ligger först, för då är det ju ändå en slytherinare i toppen (and that's what matters most! Yes! Verkar som att Hufflepuffarna inte ens försöker i år? Haha. dem är dock svåra... Men lite har man ju hittat x) ![]()
23 mar, 2016 12:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Solkatten: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Solkatten: Är stolt över att jag legat etta under större delen av kaninjakten hittils... Jag är okej med att du ligger först, för då är det ju ändå en slytherinare i toppen (and that's what matters most! Yes! Verkar som att Hufflepuffarna inte ens försöker i år? Haha. dem är dock svåra... Men lite har man ju hittat x) Trodde att Hufflepuffare var... y'know good finders? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 mar, 2016 12:29 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Solkatten: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Solkatten: Är stolt över att jag legat etta under större delen av kaninjakten hittils... Jag är okej med att du ligger först, för då är det ju ändå en slytherinare i toppen (and that's what matters most! Yes! Verkar som att Hufflepuffarna inte ens försöker i år? Haha. dem är dock svåra... Men lite har man ju hittat x) Trodde att Hufflepuffare var... y'know good finders? Haha förutom denna lilla som tappar bort sina saker 24/7 istället x) ![]()
23 mar, 2016 12:35 |
|
Borttagen
|
Var på ungdomsmottagningen idag ... Ska dit nästa onsdag igen.
Gud vad bra det känns! Var ganska ledsen innan jag kom dit, men nu känns det så mycket bättre! Gaah! 23 mar, 2016 13:17 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Den där millisekunden av panik när elevhemstävlingssidan har hakat upp sig så Slytherin (och Ravenclaw och Hufflepuff) plötsligt har 0 poäng, medan Gryffindor har kvar sina. Sen rättade det till sig, tack och lov, haha
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 23 mar, 2016 13:30 |
|
Borttagen
|
Men nu får ni faktiskt ta och dyka upp, era små kaniner x)
23 mar, 2016 15:39 |
|
Borttagen
|
Hittade en lång intervju med en blivande samarbetspartner i tidningen och jag älskar henne ju mer jag läser. Fy fasiken vilket bra team vi kommer bli! Jag hoppas hon kommer tycka att jag är bra också. Det känns smått overkligt att obetydliga jag ska teama ihop med den otroligt coola människan.
23 mar, 2016 15:52 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Jag hade utvecklingssamtal idag.
Jag hatar det. Man måste hela tiden sitta och säga. "Ja. Mmm... Jag ska tänka på det! Okej ingen bryr sig! 23 mar, 2016 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen