@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Navid Modiri & Gudarna har blivit min nya Lars Winnerbäck xp Navid är ledare för en sorts samtalsworkshop jag brukar gå på (samtalsaktivisterna) och är vän med min bästa vän, jag visste inte att han var känd xD Eller nu föll ju poletten ner, inser att jag tagit del av fler av hans kreationer utan att koppla att det var samma person. Fail! Hahaha! Men fan vad ballt! :o 22 mar, 2016 19:57 |
|
Frivolt
Elev |
Det här är mitt 13 000:e inlägg O_o HUr gick det till att det blev så många? XD XD
22 mar, 2016 20:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Har inte sett en enda kanin!!
22 mar, 2016 20:46 |
|
Chaemy
Elev |
22 mar, 2016 21:05 |
|
Arivle
Elev |
Från typ 17:00 har det hela tiden varit ca 50 inloggade så det är mindre chans att hitta en nu än på förmiddagen... Det var mycket lättare tidigare. Jag ska nog inte säga något... :|
22 mar, 2016 21:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Arivle: Från typ 17:00 har det hela tiden varit ca 50 inloggade så det är mindre chans att hitta en nu än på förmiddagen... Det var mycket lättare tidigare. Jag ska nog inte säga något... :| NU hitta jag en 22 mar, 2016 21:13 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Arivle: Från typ 17:00 har det hela tiden varit ca 50 inloggade så det är mindre chans att hitta en nu än på förmiddagen... Det var mycket lättare tidigare. Jag ska nog inte säga något... :| NU hitta jag en Grattis!
22 mar, 2016 21:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Arivle: Från typ 17:00 har det hela tiden varit ca 50 inloggade så det är mindre chans att hitta en nu än på förmiddagen... Det var mycket lättare tidigare. Jag ska nog inte säga något... :| NU hitta jag en Grattis! Tacktack 22 mar, 2016 21:14 |
|
Arivle
Elev |
22 mar, 2016 21:19 |
|
trolltand
Elev |
Om jag fick välja en person att återuppliva från de döda, så skulle jag välja Obi-Wan Kenobi. He's our only hope.
It's gonna be fun on a bun - in space!
22 mar, 2016 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen