@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
22 mar, 2016 17:36 |
|
Borttagen
|
Jag fick min septum från ebay idag och pappa trodde att den var äkta och ba "vet mamma om det" lmao
22 mar, 2016 18:00 |
|
GreenNightmare
Elev |
Har mensvärk och känns som om jag kommer dö vilken sekund som helst.
( Inte riktigt men i alla fall )
22 mar, 2016 18:13 |
|
Borttagen
|
Hittade just tre kaniner på Holytails profil
22 mar, 2016 18:19 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Navid Modiri & Gudarna har blivit min nya Lars Winnerbäck xp
22 mar, 2016 18:32 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är typ mitt värsta minne från högstadiet.. Nästan iaf. Den filmen är nog den läskigaste filmen jag någonsin sett. Har sett en del skräckfilmer men ingen har skrämt upp mig så mycket som Lord of the flies. Mådde dåligt flera dagar efter att jag hade sett den :-/ Skrivet av L'Amour et Psyché: Obehaglig fast bra tycker jag.. kanske inte en mysfilm att se en fredagskväll direkt men den har bra poäng Tycker att filmen och handlingen är bra då jag är övertygad om att något sådant faktiskt skulle kunna hända och jag rekommenderar den trots att den är obehaglig. Håller dock med om att det absolut inte var en film att rekommendera om man vill ha myskväll... Vi som såg filmen satt tysta resten av kvällen och var nedstämda. 22 mar, 2016 18:33 |
|
GreenNightmare
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av Borttagen: Det är typ mitt värsta minne från högstadiet.. Nästan iaf. Den filmen är nog den läskigaste filmen jag någonsin sett. Har sett en del skräckfilmer men ingen har skrämt upp mig så mycket som Lord of the flies. Mådde dåligt flera dagar efter att jag hade sett den :-/ Skrivet av L'Amour et Psyché: Obehaglig fast bra tycker jag.. kanske inte en mysfilm att se en fredagskväll direkt men den har bra poäng Tycker att filmen och handlingen är bra då jag är övertygad om att något sådant faktiskt skulle kunna hända och jag rekommenderar den trots att den är obehaglig. Håller dock med om att det absolut inte var en film att rekommendera om man vill ha myskväll... Vi som såg filmen satt tysta resten av kvällen och var nedstämda. Såg den med klassen på en svenska lektion, håller verkligen med om att den är obehaglig.
22 mar, 2016 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Navid Modiri & Gudarna har blivit min nya Lars Winnerbäck xp Navid är ledare för en sorts samtalsworkshop jag brukar gå på (samtalsaktivisterna) och är vän med min bästa vän, jag visste inte att han var känd xD Eller nu föll ju poletten ner, inser att jag tagit del av fler av hans kreationer utan att koppla att det var samma person. Fail! 22 mar, 2016 19:49 |
|
trolltand
Elev |
Att jaga kaniner påminner mig om när man satt på hogwarts.nu och letade pengar. ♥
It's gonna be fun on a bun - in space!
22 mar, 2016 19:51 |
|
Holytail
Elev |
*evil smile* MOHAHAHAHAHAHA! Jag vet egentligen inte vad jag skrattar åt, jag borde vara sur över att jag inte tog dom Dx x)
22 mar, 2016 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen