@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Antikhandlare. "Det här är Tristan, han jobbar som antikhandlare." "Åh, den hittade jag hos Tristan, antikhandlaren." "Fan, vi åker upp och tittar om Tristan har något schysst i sin antikhandel." YES. Det låter bra. Har gått i tankar aslänge nu på om man skulle ta och fixa de där sista poängen som behövs så att jag kan plugga på högskola. Tänkte ge mig på att plugga historia i alla dess former så att jag kan lära mig en massamassamassa om möbelhistoria och konsthistoria och pryttelhistoria i ren allmänhet BECAUSE I LOVE STRANGE ANTIQUE STUFF. All things peculiar forever in my heart. ♥ Låter som att mitt högskoleprogram är något för dig: http://www.uu.se/utbildning/utbildningar/selma/program/?pKod=HFA1K Allt från kurser om olika material (tyg, papper, plast, metall, trä etc.) och tekniker, nedbrytning etc., till teroetiska stilhistoriekurser om möbler och föremål. Möjligheter att läsa konsthistoria som biämne. Treårigt kandidatprogram. Går min sista termin nu! ![]()
21 mar, 2016 22:29 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Håller på att gå igenom mina bilder på Bali för att lägga upp ett urval på facebook, och jag vill bara åka tillbaka! Saknar min fina vän som är kvar där, och äventyr, och chill och god juice och nya upplevelser och allt!
![]() (Bilden är från när vi firade högtiden Galungan med att gå i tempel och be. Den avslutande delen i ritualen var att ta ris och sätta i pannan och i halsgropen. Vi har även på oss traditionella balinesiska kläder. (Jag är blekfisen, vi blev kallade för black and white flera gånger, haha)) ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 21 mar, 2016 23:01 |
|
Frivolt
Elev |
JAAAAAAAAAAAAA!!! KANINERNA ÄR HÄÄÄR!!
VÄLKOMMEN PÅSKTEMA OCH KANINER ♥ ♥ ♥ AuroraAlexius SEEEEEE Gillar också att det hittills är bara jag och Snusis (Atira ) på topplistan 22 mar, 2016 00:04 |
|
Atira
Elev |
Omg jag ligger etta på topplistan för årets kaninjakt! Tja.. lär ju inte behålla den platsen länge till, men kan iaf skryta med att jag var etta i cirka tre sekunder. ^^
Frivolt haha jag med! 22 mar, 2016 00:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Atira: Omg jag ligger etta på topplistan för årets kaninjakt! Tja.. lär ju inte behålla den platsen länge till, men kan iaf skryta med att jag var etta i cirka tre sekunder. ^^ HAHA!! Och jag tvåa ![]() 22 mar, 2016 00:09 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Atira: Omg jag ligger etta på topplistan för årets kaninjakt! Tja.. lär ju inte behålla den platsen länge till, men kan iaf skryta med att jag var etta i cirka tre sekunder. ^^ HAHA!! Och jag tvåa Hahaha jag tog också en printscreen, detta måste dokumenteras! ;D 22 mar, 2016 00:11 |
|
Archarec
Elev |
22 mar, 2016 00:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Atira: Omg jag ligger etta på topplistan för årets kaninjakt! Tja.. lär ju inte behålla den platsen länge till, men kan iaf skryta med att jag var etta i cirka tre sekunder. ^^ HAHA!! Och jag tvåa Hahaha jag tog också en printscreen, detta måste dokumenteras! ;D haha eller huur DOck blev jag omsprungen av Archarec nu -.- HRMPF!! MEN MAN KAN JU VA GLA SÅ LÄNGE DET VARA 22 mar, 2016 00:12 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Atira: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Atira: Omg jag ligger etta på topplistan för årets kaninjakt! Tja.. lär ju inte behålla den platsen länge till, men kan iaf skryta med att jag var etta i cirka tre sekunder. ^^ HAHA!! Och jag tvåa Hahaha jag tog också en printscreen, detta måste dokumenteras! ;D haha eller huur DOck blev jag omsprungen av Archarec nu -.- HRMPF!! Jag med! Med en kanin! 22 mar, 2016 00:16 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Atira: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Atira: Omg jag ligger etta på topplistan för årets kaninjakt! Tja.. lär ju inte behålla den platsen länge till, men kan iaf skryta med att jag var etta i cirka tre sekunder. ^^ HAHA!! Och jag tvåa Hahaha jag tog också en printscreen, detta måste dokumenteras! ;D haha eller huur DOck blev jag omsprungen av Archarec nu -.- HRMPF!! Jag med! Med en kanin! WORLD DOMINATION, MOAHAHAHA! Med några minutes of fame abdikerar jag nu och ger andra chansen till tronen. God natt.
22 mar, 2016 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen