@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Arivle: Bra!^^ Vad var det du skulle ha hallon till? Äta dem, som godis.. Så gott! ♥.♥ VILL HA.
21 mar, 2016 21:03 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av potterflicka: Vill beställa böcker men får inte pengar förrän på torsdag :-( Vilka böcker då? Hade tänkt köpa To kill a Mockingbird, 1984 och Lord of the flies! 21 mar, 2016 21:23 |
|
GreenNightmare
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av Borttagen: Skrivet av potterflicka: Vill beställa böcker men får inte pengar förrän på torsdag :-( Vilka böcker då? Hade tänkt köpa To kill a Mockingbird, 1984 och Lord of the flies! Vill också läsa To kill a Mockingbird, har sett Lord of the flies och tbh, vet jag inte vad jag kollade på
21 mar, 2016 21:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Arivle: Bra!^^ Vad var det du skulle ha hallon till? Äta dem, som godis.. Så gott! ♥.♥ VILL HA. Veeet :3 om nom 21 mar, 2016 21:31 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av potterflicka: Mycket bra bokval (Y) Skrivet av Borttagen: Skrivet av potterflicka: Vill beställa böcker men får inte pengar förrän på torsdag :-( Vilka böcker då? Hade tänkt köpa To kill a Mockingbird, 1984 och Lord of the flies! 21 mar, 2016 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erfa: Skrivet av Borttagen: Igår lekte jag kurragömma på IKEA #Goals Det gjorde jag redan 2009!!! Försök inte sno uppmärksamheten här va! 21 mar, 2016 21:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Vilket fantastiskt jävla filmår det här är. Deadpool var ju riktigt bra, Angry Birds får (tyvärr) en film och en uppföljare till Hitta Nemo kommer. Bland annat Fantastic Beasts och Alice ser jag riktigt fram emot... och nu lärde jag mig nyss om Sausage Partys existens. Den filmen ska jag fan arrangera korvgrillning innan för.
21 mar, 2016 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Vilket fantastiskt jävla filmår det här är. Deadpool var ju riktigt bra, Angry Birds får (tyvärr) en film och en uppföljare till Hitta Nemo kommer. Bland annat Fantastic Beasts och Alice ser jag riktigt fram emot... och nu lärde jag mig nyss om Sausage Partys existens. Den filmen ska jag fan arrangera korvgrillning innan för. Jag ser så fram emot BFG(Big Friendly Giant) som är en filmatisering av en barnbok av Roald Dahl som är en av mina favoritförfattare. Den är regisserad av Steven Spielberg och för musiken står John Williams. Trailer Ser även jag givetvis fram emot Fantastic beast filmen 21 mar, 2016 22:08 |
|
LolFeelings
Elev |
bearlindo Den filmen har också fångat mitt intresse! Som sagt, ett riktigt intressant filmår. Det är faktiskt så mycket jag är intresserad av att jag inte har en aning om hur jag ska prioritera mina biobesök...
21 mar, 2016 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: bearlindo Den filmen har också fångat mitt intresse! Som sagt, ett riktigt intressant filmår. Det är faktiskt så mycket jag är intresserad av att jag inte har en aning om hur jag ska prioritera mina biobesök... Läste boken redan som 6-7 åring så jag ser mycket fram emot den 21 mar, 2016 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen