@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: OSMFPZSFMZP NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA?? Erfa Li Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då! Jag trodde det var nu i påsk-veckan... bearlindo ![]()
21 mar, 2016 20:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: OSMFPZSFMZP NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA?? Erfa Li Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då! fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk! Eller?? O_o Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!! 21 mar, 2016 20:28
Detta inlägg ändrades senast 2016-03-21 kl. 20:29
|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Ja jag tyckte nog det med alltså. :3 21 mar, 2016 20:29 |
|
Arivle
Elev |
Bra!^^ Vad var det du skulle ha hallon till?
21 mar, 2016 20:30 |
|
Borttagen
|
21 mar, 2016 20:39 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: OSMFPZSFMZP NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA?? Erfa Li Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då! fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk! Eller?? O_o Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!! Nu har jag iofs bara upplevt påsk på mugglis en gång tidigare, men då var det på påsklovet. Men då låg även påsk under lovet. Iår har man lovet efter påsk pga påsk ligger så tidigt, och man skulle inte kunna ha haft lovet den här veckan, för då skulle de blivit för nära sportlovet Och tror de tänker att det är bättre att ha kaninjakten under lovet för att fler ska kunna vara med då, trots att det blir efter påsk. Eller så dyker kaninerna upp på torsdag ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 21 mar, 2016 20:39 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Arivle: Bra!^^ Vad var det du skulle ha hallon till? Äta dem, som godis.. 21 mar, 2016 20:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Frivolt: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: OSMFPZSFMZP NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA?? Erfa Li Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då! fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk! Eller?? O_o Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!! Nu har jag iofs bara upplevt påsk på mugglis en gång tidigare, men då var det på påsklovet. Men då låg även påsk under lovet. Iår har man lovet efter påsk pga påsk ligger så tidigt, och man skulle inte kunna ha haft lovet den här veckan, för då skulle de blivit för nära sportlovet Och tror de tänker att det är bättre att ha kaninjakten under lovet för att fler ska kunna vara med då, trots att det blir efter påsk. Eller så dyker kaninerna upp på torsdag Fast påsklovet är väl olika vars man bor? Men isf borde det väl börja på torsdag ;O tycker jag! för vore ju askonstigt om de ba: NOPE, vi har ingenting över påsk MEN vi tar det istället nästa tisdag, EFTER påsk! O_o SÅ konstigt Men får hoppas på torsdag då ^^ 21 mar, 2016 20:44 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Frivolt: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: OSMFPZSFMZP NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA?? Erfa Li Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då! fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk! Eller?? O_o Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!! Nu har jag iofs bara upplevt påsk på mugglis en gång tidigare, men då var det på påsklovet. Men då låg även påsk under lovet. Iår har man lovet efter påsk pga påsk ligger så tidigt, och man skulle inte kunna ha haft lovet den här veckan, för då skulle de blivit för nära sportlovet Och tror de tänker att det är bättre att ha kaninjakten under lovet för att fler ska kunna vara med då, trots att det blir efter påsk. Eller så dyker kaninerna upp på torsdag Fast påsklovet är väl olika vars man bor? Men isf borde det väl börja på torsdag ;O tycker jag! för vore ju askonstigt om de ba: NOPE, vi har ingenting över påsk MEN vi tar det istället nästa tisdag, EFTER påsk! O_o SÅ konstigt Men får hoppas på torsdag då ^^ Jo, det brukar det nog vara. Men kan inte tänka mig att om de hade sportlov v. 10 att de har påsklovet nu v. 12, lite dumt att bara ha en veckan mellan två lovveckor xD Här hade de sportlov v. 9, och tycker fortfarande att tre skolveckor emellan är lite lite. Men nu ligger ju påsken där den ligger, och de kan ju inte direkt ha påsklovet två veckor efter påsk, det vore ju ännu dummare xD Ja, torsdag låter rimligt! (Annars skulle jag nog ändå lägga mina pengar på måndag ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 21 mar, 2016 20:49 |
|
Frivolt
Elev |
AuroraAlexius Well jag vet inte xD har ingen koll på alla lov nu för tiden xD Va så längesen jag hade något sådant haha!!
Well - måndag är väl typ too late? är ju anandag påsk på måndag och sen är påsken slut O_o så isf om det börjar i veckan (alltså typ torsdag eller fredag) och avslutas påsklovsveckan HOPPAS JAG! annars får vi fira påsk i efterskott 21 mar, 2016 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen