Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22275 22276 22277 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
OSMFPZSFMZP

NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA??


Erfa Li


Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis


Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då!

Jag trodde det var nu i påsk-veckan...
bearlindo https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F0PfMfYb.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

21 mar, 2016 20:28

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
OSMFPZSFMZP

NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA??


Erfa Li


Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis


Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då!


fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk!

Eller?? O_o

Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!!

21 mar, 2016 20:28

Detta inlägg ändrades senast 2016-03-21 kl. 20:29
Antal ändringar: 1

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Hallon? Eller inte hallon

Hallon. Helt klart.


Ja jag tyckte nog det med alltså. :3

21 mar, 2016 20:29

Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Hallon? Eller inte hallon

Hallon. Helt klart.


Ja jag tyckte nog det med alltså. :3

Bra!^^ Vad var det du skulle ha hallon till?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

21 mar, 2016 20:30

Borttagen

Avatar


21 mar, 2016 20:39

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
OSMFPZSFMZP

NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA??


Erfa Li


Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis


Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då!


fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk!

Eller?? O_o

Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!!


Nu har jag iofs bara upplevt påsk på mugglis en gång tidigare, men då var det på påsklovet. Men då låg även påsk under lovet. Iår har man lovet efter påsk pga påsk ligger så tidigt, och man skulle inte kunna ha haft lovet den här veckan, för då skulle de blivit för nära sportlovet

Och tror de tänker att det är bättre att ha kaninjakten under lovet för att fler ska kunna vara med då, trots att det blir efter påsk. Eller så dyker kaninerna upp på torsdag

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

21 mar, 2016 20:39

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Hallon? Eller inte hallon

Hallon. Helt klart.


Ja jag tyckte nog det med alltså. :3

Bra!^^ Vad var det du skulle ha hallon till?


Äta dem, som godis..

21 mar, 2016 20:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
OSMFPZSFMZP

NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA??


Erfa Li


Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis


Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då!


fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk!

Eller?? O_o

Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!!


Nu har jag iofs bara upplevt påsk på mugglis en gång tidigare, men då var det på påsklovet. Men då låg även påsk under lovet. Iår har man lovet efter påsk pga påsk ligger så tidigt, och man skulle inte kunna ha haft lovet den här veckan, för då skulle de blivit för nära sportlovet

Och tror de tänker att det är bättre att ha kaninjakten under lovet för att fler ska kunna vara med då, trots att det blir efter påsk. Eller så dyker kaninerna upp på torsdag



Fast påsklovet är väl olika vars man bor? Vet att här har de sportlov v10 och påsklovet vet ja inte xD kanske e nästa veka då?

Men isf borde det väl börja på torsdag ;O tycker jag! för vore ju askonstigt om de ba: NOPE, vi har ingenting över påsk MEN vi tar det istället nästa tisdag, EFTER påsk!

O_o SÅ konstigt

Men får hoppas på torsdag då ^^

21 mar, 2016 20:44

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
OSMFPZSFMZP

NÄR KOMMER PÅÅÅSKEEN TILL MUGGLIS?? NÄÄR KOMMER KANINISARNA??


Erfa Li


Jag undrar detsamma. Vi vill ju "Hare" bra här på mugglis


Brukar inte de dyka upp under påsklovet? Tror de flesta har lov nästa vecka, så skulle tippa på att kaninerna dyker upp då!


fast påsken är ju DEN HÄR veckan xD De har ju ALLTID haft kaninerna på skärtorsdan, långfredan, påskafton, påskdagen, annan dag påsk!

Eller?? O_o

Varför skulle de ha den EFTER påsk? O_o Vore ju jättekonstigt!!


Nu har jag iofs bara upplevt påsk på mugglis en gång tidigare, men då var det på påsklovet. Men då låg även påsk under lovet. Iår har man lovet efter påsk pga påsk ligger så tidigt, och man skulle inte kunna ha haft lovet den här veckan, för då skulle de blivit för nära sportlovet

Och tror de tänker att det är bättre att ha kaninjakten under lovet för att fler ska kunna vara med då, trots att det blir efter påsk. Eller så dyker kaninerna upp på torsdag



Fast påsklovet är väl olika vars man bor? Vet att här har de sportlov v10 och påsklovet vet ja inte xD kanske e nästa veka då?

Men isf borde det väl börja på torsdag ;O tycker jag! för vore ju askonstigt om de ba: NOPE, vi har ingenting över påsk MEN vi tar det istället nästa tisdag, EFTER påsk!

O_o SÅ konstigt

Men får hoppas på torsdag då ^^


Jo, det brukar det nog vara. Men kan inte tänka mig att om de hade sportlov v. 10 att de har påsklovet nu v. 12, lite dumt att bara ha en veckan mellan två lovveckor xD Här hade de sportlov v. 9, och tycker fortfarande att tre skolveckor emellan är lite lite. Men nu ligger ju påsken där den ligger, och de kan ju inte direkt ha påsklovet två veckor efter påsk, det vore ju ännu dummare xD

Ja, torsdag låter rimligt! (Annars skulle jag nog ändå lägga mina pengar på måndag )

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

21 mar, 2016 20:49

Frivolt
Elev

Avatar


AuroraAlexius Well jag vet inte xD har ingen koll på alla lov nu för tiden xD Va så längesen jag hade något sådant haha!!


Well - måndag är väl typ too late? är ju anandag påsk på måndag och sen är påsken slut O_o så isf om det börjar i veckan (alltså typ torsdag eller fredag) och avslutas påsklovsveckan

HOPPAS JAG! annars får vi fira påsk i efterskott

21 mar, 2016 21:03

1 2 3 ... 22275 22276 22277 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.