@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Alltså jag har helt glömt bort hur en skriver med andra färger än de som finns under textfärger, och hur en skriver osynligt...och hur texter kan skrivas i annan storlek, är det någon som har lust att upplysa mig om det? Vill piffa till min profil lite nämligen
21 mar, 2016 10:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Alltså jag har helt glömt bort hur en skriver med andra färger än de som finns under textfärger, och hur en skriver osynligt...och hur texter kan skrivas i annan storlek, är det någon som har lust att upplysa mig om det? Vill piffa till min profil lite nämligen Du letar upp färgkoder på google och skriver in den med ett # framför och använder den mallen med färgerna under textfärger på mugglis om du fattar. Och för att ändra storlek på text [size=12xpt]Hej[/sizex] Du ändrar bara siffran till den storlek du vill ha (men ta bort de två x som jag la in i koden). Och för osynlig text använder du dig av [color=xtransparent][/colorx] (utan x) eller #454645. Dock om du använder det senare måste du använda #555655 under jultemat. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2016 11:17 |
|
Frivolt
Elev |
Ska iväg till stan nu ^_^ Hoppas jag hittar något skojjsit och fint ;O x)
21 mar, 2016 11:58 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Solkatten: Taaack Skrivet av LauraTree: Alltså jag har helt glömt bort hur en skriver med andra färger än de som finns under textfärger, och hur en skriver osynligt...och hur texter kan skrivas i annan storlek, är det någon som har lust att upplysa mig om det? Vill piffa till min profil lite nämligen Du letar upp färgkoder på google och skriver in den med ett # framför och använder den mallen med färgerna under textfärger på mugglis om du fattar. Och för att ändra storlek på text [size=12xpt]Hej[/sizex] Du ändrar bara siffran till den storlek du vill ha (men ta bort de två x som jag la in i koden). Och för osynlig text använder du dig av [color=xtransparent][/colorx] (utan x) eller #454645. Dock om du använder det senare måste du använda #555655 under jultemat. 21 mar, 2016 12:24 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Nejmen .. xD Parva Fortemques hårstrå ligger i min mage. Det där polyjuice-elixiret var inte särskilt gott förresten. xD Känner min som världens stalker eftersom jag fortfarande har en lock från Choixpeaus hår i min bokhylla! xP Hehe... Inte skum alls... x) ALLTING SOM KOMMER FRÅN MIG ÄR ALLTID GOTT! SLUTA LJUG! xD Nae, ditt hår smakade... jag vet inte ens vad det smakade, men äckligt var det! (For your information så svalde jag det faktiskt. Kalla mig skum om ni vill, men jag väntar fortfarande på att vakna upp som en liten Olga xP) Äsch... Det var bara färgen... x) Själva HÅRET smakar säkert som jordgubbar... xD Om jag ens hade färgat hår då... Hade jag det? Jupp, det var rosa! Måste få smaka ditt ofärgade hår någon gång och se! xD Hahah! xD www.kulturforeningennimbus.com 21 mar, 2016 13:44 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Idag fick vi första materialet till nationella provet i svenska. Det är ett föredrag. Jag vet redan exakt vad jag ska prata om och hur jag ska lägga upp det. Men så hör jag att minst två eller tre till ska prata om det med....Suck. Flera fick prata om samma men hoppas inte fler tar.
21 mar, 2016 14:06 |
|
Borttagen
|
Har pluggat i ca 30 minuter nu och nu känner jag att nä det räcker nu : ((((
Dock så måste jag fortsätta pga. det här arbetet ska in på onsdag och jag svarar på min andra frågeställning av fem just nu lmao jag är dålig på att skriva kortfattat 21 mar, 2016 17:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag gjorde fem olika test på en quiz sida som skulle säga om man var snygg eller inte.
Dem fyra första: 3/10 - Det gills inte, du är inte så snygg. 2 / 9 - Du ser förj*vlig ut!!! Stackars människa.. om du ens är mänsklig? Så ful är du! 2/6 - Usch! Ful! 3/7 - nej du är inte snygg så det är ju inte dig dom väljer ut först av alla andra på jorden. TILLSLUT: 8/16 - Du är fin Så... Tekniskt sätt är jag ful? ![]()
21 mar, 2016 17:32 |
|
Solkatten
Elev |
Omfg i år har det gått 10 år sedan Hannah Montana började!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2016 17:46 |
|
Frivolt
Elev |
21 mar, 2016 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen