@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Frivolt JAG ÄLSKAR DIG PROFILBILD!
21 mar, 2016 00:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt JAG ÄLSKAR DIG PROFILBILD! I KNOOW!!!!! VISST ÄÄR DEN SÅÅ FIIIIIN??`???? ¨DÅFMASDF DÖÖR LITE!!! 21 mar, 2016 00:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Vet inte vad jag har gjort för konstigt men jag verkar ha fått nackspärr o.o Och nu kan jag inte knäcka nacken. Panik. För mig hjälper det att stretcha nacken ett tag och sen knäcka. Luta huvudet försiktigt åt en sida i taget (du kan hjälpa till med händerna om du behöver) och bara låt det töja ut sakta. Gör åt båda håll och sen rundat bakåt och framåt. Har du liniment kan du smörja på det, eller lägga en varm vetekudde om nacken också. Försök sen ha nacken i en så pass avslappnad position som möjligt. Efter ett tag kan du prova att knäcka igen, då borde det funka och även ha lindrats lite. 21 mar, 2016 00:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag tänker göra ett Harry Potter mini album (scrapbooking) och gick in på pinterest för att få lite ideer och inspiration.... alltså jag både älskar och hatar den där sidan.. HUR FASEN KAN FOLK GÖRA SÅ JÄVLA SNYGGA SAKER?? SERIÖST?? HUUUUUUR???? JAG FATTAR INTE!!!! ZÅDPFOJOSDFIBAPIÖFGBSL Jag vill också kunna D: (jag vet att man ska ÖVA men orkah öva D: ) Visa bilden på albumet du såg där? :3 Vet inte riktigt hur jag ska göra men de här bilderna va iaf de jag hittade som jag vääldigt gärna skulle vilja kunna göra men ja - det e nog omöjligt för mig men jaa - DE E SÅÅ SNYYYGGAA JAG DÖÖR!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Såklart att du kan och ska göra en sån där! Skitsnyggt med det där som gick över kugghjulen föresten. 21 mar, 2016 00:52 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Vet inte vad jag har gjort för konstigt men jag verkar ha fått nackspärr o.o Och nu kan jag inte knäcka nacken. Panik. För mig hjälper det att stretcha nacken ett tag och sen knäcka. Luta huvudet försiktigt åt en sida i taget (du kan hjälpa till med händerna om du behöver) och bara låt det töja ut sakta. Gör åt båda håll och sen rundat bakåt och framåt. Har du liniment kan du smörja på det, eller lägga en varm vetekudde om nacken också. Försök sen ha nacken i en så pass avslappnad position som möjligt. Efter ett tag kan du prova att knäcka igen, då borde det funka och även ha lindrats lite. Åhh, det funkade! Jättebra tips, tack..! 21 mar, 2016 01:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Hemma igen
21 mar, 2016 01:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Vet inte vad jag har gjort för konstigt men jag verkar ha fått nackspärr o.o Och nu kan jag inte knäcka nacken. Panik. För mig hjälper det att stretcha nacken ett tag och sen knäcka. Luta huvudet försiktigt åt en sida i taget (du kan hjälpa till med händerna om du behöver) och bara låt det töja ut sakta. Gör åt båda håll och sen rundat bakåt och framåt. Har du liniment kan du smörja på det, eller lägga en varm vetekudde om nacken också. Försök sen ha nacken i en så pass avslappnad position som möjligt. Efter ett tag kan du prova att knäcka igen, då borde det funka och även ha lindrats lite. Åhh, det funkade! Jättebra tips, tack..! Åh, vad fint att höra! Ingen orsak :> 21 mar, 2016 02:41 |
|
Borttagen
|
Idag kan vi säga grattis till allas vår favorit mops då Bengt har namnsdag idag
21 mar, 2016 03:08 |
|
Borttagen
|
Har haft UVI i en vecka men det känns som att det börjar bli bättre men mamma tvingar mig att ringa vårdcentralen och jag vill inte missa den första lektionen jag har idag eftersom jag redan har missat den en gång innan........
21 mar, 2016 07:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså människor på mugglis som jag aldrig har kontakt med; varför skickar ni vänförfrågningar och hur hittade ni mig ens?
Hej 21 mar, 2016 09:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen