@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag tänker göra ett Harry Potter mini album (scrapbooking) och gick in på pinterest för att få lite ideer och inspiration.... alltså jag både älskar och hatar den där sidan.. HUR FASEN KAN FOLK GÖRA SÅ JÄVLA SNYGGA SAKER?? SERIÖST?? HUUUUUUR???? JAG FATTAR INTE!!!! ZÅDPFOJOSDFIBAPIÖFGBSL Jag vill också kunna D: (jag vet att man ska ÖVA men orkah öva D: ) Visa bilden på albumet du såg där? :3 Vet inte riktigt hur jag ska göra men de här bilderna va iaf de jag hittade som jag vääldigt gärna skulle vilja kunna göra men ja - det e nog omöjligt för mig men jaa - DE E SÅÅ SNYYYGGAA JAG DÖÖR!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 21 mar, 2016 00:01 |
|
Obliviate_
Elev |
no rabbits
21 mar, 2016 00:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag tänker göra ett Harry Potter mini album (scrapbooking) och gick in på pinterest för att få lite ideer och inspiration.... alltså jag både älskar och hatar den där sidan.. HUR FASEN KAN FOLK GÖRA SÅ JÄVLA SNYGGA SAKER?? SERIÖST?? HUUUUUUR???? JAG FATTAR INTE!!!! ZÅDPFOJOSDFIBAPIÖFGBSL Jag vill också kunna D: (jag vet att man ska ÖVA men orkah öva D: ) Visa bilden på albumet du såg där? :3 Vet inte riktigt hur jag ska göra men de här bilderna va iaf de jag hittade som jag vääldigt gärna skulle vilja kunna göra men ja - det e nog omöjligt för mig men jaa - DE E SÅÅ SNYYYGGAA JAG DÖÖR!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Oj... verkar vara ganska avancerat och proffsigt gjort. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2016 00:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag tänker göra ett Harry Potter mini album (scrapbooking) och gick in på pinterest för att få lite ideer och inspiration.... alltså jag både älskar och hatar den där sidan.. HUR FASEN KAN FOLK GÖRA SÅ JÄVLA SNYGGA SAKER?? SERIÖST?? HUUUUUUR???? JAG FATTAR INTE!!!! ZÅDPFOJOSDFIBAPIÖFGBSL Jag vill också kunna D: (jag vet att man ska ÖVA men orkah öva D: ) Visa bilden på albumet du såg där? :3 Vet inte riktigt hur jag ska göra men de här bilderna va iaf de jag hittade som jag vääldigt gärna skulle vilja kunna göra men ja - det e nog omöjligt för mig men jaa - DE E SÅÅ SNYYYGGAA JAG DÖÖR!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Oj... verkar vara ganska avancerat och proffsigt gjort. MEN ELLER HUUUUUR!!! D: D: D: D: D: D: 21 mar, 2016 00:03 |
|
Arivle
Elev |
21 mar, 2016 00:05 |
|
Frivolt
Elev |
När kommer Ninisarna? D: D: D: D: Hade hoppas på nu ikväll/idag men nope D: D: De borde ju komma senare idag ;O tycker jag!! O_o 21 mar, 2016 00:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: När kommer Ninisarna? D: D: D: D: Hade hoppas på nu ikväll/idag men nope D: D: De borde ju komma senare idag ;O tycker jag!! O_o trodde å idag, det är ju påskveckan.. men du får nog fråga staff om det. 21 mar, 2016 00:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: När kommer Ninisarna? D: D: D: D: Hade hoppas på nu ikväll/idag men nope D: D: De borde ju komma senare idag ;O tycker jag!! O_o trodde å idag, det är ju påskveckan.. men du får nog fråga staff om det. Eller så kanske de kommer på fredag lr ngt... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2016 00:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: När kommer Ninisarna? D: D: D: D: Hade hoppas på nu ikväll/idag men nope D: D: De borde ju komma senare idag ;O tycker jag!! O_o trodde å idag, det är ju påskveckan.. men du får nog fråga staff om det. Eller så kanske de kommer på fredag lr ngt... Jaa ;O vi får göra det! På fredag tror jag inte..påskgrejjen brukar ju va en hel vecka? ;O Och det här är ju veckan då det e påsk och det burkar ju va under aftonarna osv ;O Det borde komma idag O_o 21 mar, 2016 00:22 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Vet inte vad jag har gjort för konstigt men jag verkar ha fått nackspärr o.o Och nu kan jag inte knäcka nacken. Panik.
21 mar, 2016 00:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen