@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Tydligen räknas idag som första vårdagen i år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2016 21:36 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tydligen räknas idag som första vårdagen i år. *tänker på det intensiva snöfallet igår och vinterlandskapet en vaknade upp till imorse* Absolut, vår. Jupp. ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 20 mar, 2016 22:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Och typiskt mig så hittar jag alltid något roligt att göra eller skriva precis när jag borde gå och lägga mig. Suck.
20 mar, 2016 22:22 |
|
Borttagen
|
Drack en festis. Är fan helt jävla spacey i huvudet nu.
Jag är inte van vid socker O_o 20 mar, 2016 22:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tydligen räknas idag som första vårdagen i år. First day of spring - see ya later xD xD xD 20 mar, 2016 22:45 |
|
Fellrendión
Elev |
20 mar, 2016 22:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Scream Queens är ju faktiskt rätt bra! Jag har tänkt att jag ska se den serien! Har bara inte kommit mig för att göra det än xD Men den verkar bra!! 20 mar, 2016 23:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Tydligen räknas idag som första vårdagen i år. First day of spring - see ya later xD xD xD Så dålig. xDD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2016 23:39 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tänker göra ett Harry Potter mini album (scrapbooking) och gick in på pinterest för att få lite ideer och inspiration....
alltså jag både älskar och hatar den där sidan.. HUR FASEN KAN FOLK GÖRA SÅ JÄVLA SNYGGA SAKER?? SERIÖST?? HUUUUUUR???? JAG FATTAR INTE!!!! ZÅDPFOJOSDFIBAPIÖFGBSL Jag vill också kunna D: (jag vet att man ska ÖVA men orkah öva D: ) 20 mar, 2016 23:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tänker göra ett Harry Potter mini album (scrapbooking) och gick in på pinterest för att få lite ideer och inspiration.... alltså jag både älskar och hatar den där sidan.. HUR FASEN KAN FOLK GÖRA SÅ JÄVLA SNYGGA SAKER?? SERIÖST?? HUUUUUUR???? JAG FATTAR INTE!!!! ZÅDPFOJOSDFIBAPIÖFGBSL Jag vill också kunna D: (jag vet att man ska ÖVA men orkah öva D: ) Visa bilden på albumet du såg där? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2016 23:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen