@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, när man tränar och har glömt vattenflaska, är det inte ganska konstigt stt fråga: "Kan jag få låna ditt vatten?" För alltså, det är inte riktigt så att jag vill ha det tillbaka sen efter att någon redan druckit xD Jo... Man får väll dricka ur en vattenkran om man blir törstig... ![]()
20 mar, 2016 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Alltså, när man tränar och har glömt vattenflaska, är det inte ganska konstigt stt fråga: "Kan jag få låna ditt vatten?" För alltså, det är inte riktigt så att jag vill ha det tillbaka sen efter att någon redan druckit xD Jo... Man får väll dricka ur en vattenkran om man blir törstig... Men de kan gärna få låna min vattenflaska, vattnet kan de få xD 20 mar, 2016 20:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Alltså, när man tränar och har glömt vattenflaska, är det inte ganska konstigt stt fråga: "Kan jag få låna ditt vatten?" För alltså, det är inte riktigt så att jag vill ha det tillbaka sen efter att någon redan druckit xD Jo... Man får väll dricka ur en vattenkran om man blir törstig... Men de kan gärna få låna min vattenflaska, vattnet kan de få xD Ja xD ![]()
20 mar, 2016 20:18 |
|
Borttagen
|
skriker jag älskar ricky whittle
20 mar, 2016 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Alltså, när man tränar och har glömt vattenflaska, är det inte ganska konstigt stt fråga: "Kan jag få låna ditt vatten?" För alltså, det är inte riktigt så att jag vill ha det tillbaka sen efter att någon redan druckit xD Jo... Man får väll dricka ur en vattenkran om man blir törstig... Men de kan gärna få låna min vattenflaska, vattnet kan de få xD Ja xD Ja jag vill då verkligen inte ha tillbaka nåns vatten när det ävl kommit ut den naturliga vägen XD Det är ju som när man säger att man vill låna toaletten. Man tar ju inte direkt med sej toastolen hem XD 20 mar, 2016 20:24 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Arivle: Skrivet av Frivolt: Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD Om du gör det kommer jag kolla ^^ Haha tack ska bara komma på VAD jag ska göra xD OCH försöka bli kompis med windows movie maker. Det programmet har varit emot mig av nån okänd anledning mest hela tiden men jag ska försöka gulla me det så kanske kanske Haha! xD Lycka till iaf!
20 mar, 2016 21:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Arivle: Skrivet av Frivolt: Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD Om du gör det kommer jag kolla ^^ Haha tack ska bara komma på VAD jag ska göra xD OCH försöka bli kompis med windows movie maker. Det programmet har varit emot mig av nån okänd anledning mest hela tiden men jag ska försöka gulla me det så kanske kanske Haha! xD Lycka till iaf! Tack 20 mar, 2016 21:13 |
|
Arivle
Elev |
Jag tänker sitta uppe i natt bara för att vänta in kaninerna... Jag var nära topp 10 med trollen i höstas och jag tänker komma upp på listan nu! Synd att jag inte har något internet fredag-söndag... Skit
20 mar, 2016 21:21 |
|
Borttagen
|
Yay, snart kan man fånga kaniner:d
20 mar, 2016 21:27 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att HERMES ÄR EN GUD. Gudarnas budbärare, läste jag någonstans... Oooooo.... Läste det i PJ...xD När jag läste första PJ boken tänkte jag: "Det finns en användare på mugglis som heter Hermes!" *host* absolut inte creepy *host* Haha! la märke till att flera ord/namn/saker i PJ också finns i HP...åskvigg, basilisk, Hermes...Osv...xD Eftersom PJ är baserad på över två tusen år gammal mytologi, så skulle jag säga att det är JK som har inspirerats av den, och inte tvärtom Just den grekiska mytologin återkommer på väldigt många ställen även idag, och om ni kollar runt lite på exempelvis arkitekturen på lite äldre och "maffigare" byggnader även här i Sverige så kan ni se symboler som är från den grekiska mytologin. (Vadå jag överintresserad av mytologi?) PS. Älskar också PJ, den serien är grunden till mitt intresse för mytologi (insåg precis att det är ca 8-9 år sen jag läste första boken, shit...) ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 20 mar, 2016 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen