@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Nejmen .. xD Parva Fortemques hårstrå ligger i min mage. Det där polyjuice-elixiret var inte särskilt gott förresten. xD Känner min som världens stalker eftersom jag fortfarande har en lock från Choixpeaus hår i min bokhylla! xP Hehe... Inte skum alls... x) ALLTING SOM KOMMER FRÅN MIG ÄR ALLTID GOTT! SLUTA LJUG! xD Nae, ditt hår smakade... jag vet inte ens vad det smakade, men äckligt var det! (For your information så svalde jag det faktiskt. Kalla mig skum om ni vill, men jag väntar fortfarande på att vakna upp som en liten Olga xP) Äsch... Det var bara färgen... x) Själva HÅRET smakar säkert som jordgubbar... xD Om jag ens hade färgat hår då... Hade jag det? Jupp, det var rosa! Måste få smaka ditt ofärgade hår någon gång och se! xD 20 mar, 2016 15:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Känner mej nästan jobbig, sitter i bilen o sjunger högt med till varje låt xD alla andra e ba slöa o tycker jag e konstig
20 mar, 2016 16:09 |
|
Borttagen
|
Jag köpte ett par sneakers förra veckan, har inte ägt ett par på åratal men tänkte att det är ju populärt så hur kan så många ha fel?
Alltså fy i helvete, jag har aldrig haft så ont i fötterna förr. Jag köpte hålfotsinlägg för trodde det skulle hjälpa men det känns som de glider fel. Hjälper gör det i alla fall inte. Jag hoppas verkligen det bara är ovana, annars måste jag ge mig ut på skojakt igen. Hur kan ens sådana skor existera? Jag måste göra fel? De sitter bra och är rätt storlek så det beror inte på det heller. De är bara så... platta. 20 mar, 2016 16:32 |
|
themarauder
Lärare |
20 mar, 2016 16:34 |
|
Frivolt
Elev |
Sitter och lyssnar på ljudbok - Bröderna Lejonhjärta, berättare är såklart Astrid Lindgren ♥ ♥ ♥
20 mar, 2016 18:04 |
|
Borttagen
|
Fick nyss veta att HERMES ÄR EN GUD.
Gudarnas budbärare, läste jag någonstans... Oooooo.... Läste det i PJ...xD 20 mar, 2016 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att HERMES ÄR EN GUD. Gudarnas budbärare, läste jag någonstans... Oooooo.... Läste det i PJ...xD När jag läste första PJ boken tänkte jag: "Det finns en användare på mugglis som heter Hermes!" *host* absolut inte creepy *host* 20 mar, 2016 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att HERMES ÄR EN GUD. Gudarnas budbärare, läste jag någonstans... Oooooo.... Läste det i PJ...xD När jag läste första PJ boken tänkte jag: "Det finns en användare på mugglis som heter Hermes!" *host* absolut inte creepy *host* Haha! la märke till att flera ord/namn/saker i PJ också finns i HP...åskvigg, basilisk, Hermes...Osv...xD 20 mar, 2016 19:19 |
|
Borttagen
|
Seriöst det kan väll inte bara vara jag osm hoppas på nån form av påsk Bengt?
20 mar, 2016 19:59 |
|
Borttagen
|
Alltså, när man tränar och har glömt vattenflaska, är det inte ganska konstigt stt fråga:
"Kan jag få låna ditt vatten?" För alltså, det är inte riktigt så att jag vill ha det tillbaka sen efter att någon redan druckit xD 20 mar, 2016 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen