Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22266 22267 22268 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD

Om du gör det kommer jag kolla ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

20 mar, 2016 14:40

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av Frivolt:
Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD

Om du gör det kommer jag kolla ^^


Haha tack iaf en visning kommer jag få haha!!

ska bara komma på VAD jag ska göra xD OCH försöka bli kompis med windows movie maker. Det programmet har varit emot mig av nån okänd anledning mest hela tiden men jag ska försöka gulla me det så kanske kanske

20 mar, 2016 14:48

themarauder
Lärare

Avatar


Någon som antecknar att jag är online? =)
(min dator har varit sönder sedan december - första gången jag har tillgång till en fullt fungerande dator sen början på januari!)

=) - just like themarauder

20 mar, 2016 14:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Parva Fortemque:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Känner min som världens stalker eftersom jag fortfarande har en lock från Choixpeaus hår i min bokhylla! xP

Hehe... Inte skum alls... x)
Nejmen .. xD Parva Fortemques hårstrå ligger i min mage. Det där polyjuice-elixiret var inte särskilt gott förresten. xD

ALLTING SOM KOMMER FRÅN MIG ÄR ALLTID GOTT! SLUTA LJUG! xD


Nae, ditt hår smakade... jag vet inte ens vad det smakade, men äckligt var det!

(For your information så svalde jag det faktiskt. Kalla mig skum om ni vill, men jag väntar fortfarande på att vakna upp som en liten Olga xP)

20 mar, 2016 14:54

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Någon som antecknar att jag är online? =)
(min dator har varit sönder sedan december - första gången jag har tillgång till en fullt fungerande dator sen början på januari!)


Välkommen tillbaka.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

20 mar, 2016 14:57

themarauder
Lärare

Avatar


Atira: Tack!!! =) Älskar din signatur btw!!

=) - just like themarauder

20 mar, 2016 15:06

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Atira: Tack!!! =) Älskar din signatur btw!!


^^

Åh, tack!! Jag med haha! Hittade den bland bloopers på säsong 4 av Once upon a time.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

20 mar, 2016 15:20

Detta inlägg ändrades senast 2016-03-20 kl. 15:33
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Frivolt: Jag kommer följa! ^^ WMM är dumt Speciellt när jag själv försökte starta en kanal en gång och insåg att WMM inte klarar av att göra picture-in-picture, så jag kan inte använda WMM till att stoppa in en video av mitt fejs i hörnet på spelvideon

themarauder: Hej på dig! Välkommen tillbaka! ^^

20 mar, 2016 15:33

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Parva Fortemque:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Känner min som världens stalker eftersom jag fortfarande har en lock från Choixpeaus hår i min bokhylla! xP

Hehe... Inte skum alls... x)
Nejmen .. xD Parva Fortemques hårstrå ligger i min mage. Det där polyjuice-elixiret var inte särskilt gott förresten. xD

ALLTING SOM KOMMER FRÅN MIG ÄR ALLTID GOTT! SLUTA LJUG! xD


Nae, ditt hår smakade... jag vet inte ens vad det smakade, men äckligt var det!

(For your information så svalde jag det faktiskt. Kalla mig skum om ni vill, men jag väntar fortfarande på att vakna upp som en liten Olga xP)

Äsch... Det var bara färgen... x) Själva HÅRET smakar säkert som jordgubbar... xD

Om jag ens hade färgat hår då... Hade jag det?

www.kulturforeningennimbus.com

20 mar, 2016 15:35

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt: Jag kommer följa! ^^ WMM är dumt Speciellt när jag själv försökte starta en kanal en gång och insåg att WMM inte klarar av att göra picture-in-picture, så jag kan inte använda WMM till att stoppa in en video av mitt fejs i hörnet på spelvideon


themarauder: Hej på dig! Välkommen tillbaka! ^^


Åååh D: jaaa, alltså det e det enda programmet jag har atm så det får lov att funka xD hade premiere en gång i tiden men det har jag 'även glömt bort hur man gör så xD

------------


themarauder
HEEEJ THEMARUADER WELCOME WELCOME BACK TO ANOTHER YEAR AT MUGGLIS

20 mar, 2016 15:36

1 2 3 ... 22266 22267 22268 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.