@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Frivolt: Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD Om du gör det kommer jag kolla ^^
20 mar, 2016 14:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Frivolt: Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD Om du gör det kommer jag kolla ^^ Haha tack ska bara komma på VAD jag ska göra xD OCH försöka bli kompis med windows movie maker. Det programmet har varit emot mig av nån okänd anledning mest hela tiden men jag ska försöka gulla me det så kanske kanske 20 mar, 2016 14:48 |
|
themarauder
Lärare |
Någon som antecknar att jag är online? =)
(min dator har varit sönder sedan december - första gången jag har tillgång till en fullt fungerande dator sen början på januari!) =) - just like themarauder 20 mar, 2016 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Nejmen .. xD Parva Fortemques hårstrå ligger i min mage. Det där polyjuice-elixiret var inte särskilt gott förresten. xD Känner min som världens stalker eftersom jag fortfarande har en lock från Choixpeaus hår i min bokhylla! xP Hehe... Inte skum alls... x) ALLTING SOM KOMMER FRÅN MIG ÄR ALLTID GOTT! SLUTA LJUG! xD Nae, ditt hår smakade... jag vet inte ens vad det smakade, men äckligt var det! (For your information så svalde jag det faktiskt. Kalla mig skum om ni vill, men jag väntar fortfarande på att vakna upp som en liten Olga xP) 20 mar, 2016 14:54 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av themarauder: Någon som antecknar att jag är online? =) (min dator har varit sönder sedan december - första gången jag har tillgång till en fullt fungerande dator sen början på januari!) Välkommen tillbaka. 20 mar, 2016 14:57 |
|
themarauder
Lärare |
20 mar, 2016 15:06 |
|
Atira
Elev |
20 mar, 2016 15:20
Detta inlägg ändrades senast 2016-03-20 kl. 15:33
|
|
Borttagen
|
Frivolt: Jag kommer följa! ^^ WMM är dumt
themarauder: Hej på dig! 20 mar, 2016 15:33 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Nejmen .. xD Parva Fortemques hårstrå ligger i min mage. Det där polyjuice-elixiret var inte särskilt gott förresten. xD Känner min som världens stalker eftersom jag fortfarande har en lock från Choixpeaus hår i min bokhylla! xP Hehe... Inte skum alls... x) ALLTING SOM KOMMER FRÅN MIG ÄR ALLTID GOTT! SLUTA LJUG! xD Nae, ditt hår smakade... jag vet inte ens vad det smakade, men äckligt var det! (For your information så svalde jag det faktiskt. Kalla mig skum om ni vill, men jag väntar fortfarande på att vakna upp som en liten Olga xP) Äsch... Det var bara färgen... x) Själva HÅRET smakar säkert som jordgubbar... xD Om jag ens hade färgat hår då... Hade jag det? www.kulturforeningennimbus.com 20 mar, 2016 15:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt: Jag kommer följa! ^^ WMM är dumt themarauder: Hej på dig! Åååh D: jaaa, alltså det e det enda programmet jag har atm så det får lov att funka xD hade premiere en gång i tiden men det har jag 'även glömt bort hur man gör så xD ------------ themarauder HEEEJ THEMARUADER 20 mar, 2016 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen