@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^
20 mar, 2016 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^ Det hoppas jag i alla fall 20 mar, 2016 12:15 |
|
Obliviate_
Elev |
asså. är vän med uppfödaren till mina hundar på fb o hittar mkt annat hundfolk via hennes sida. Förstår mig inte på folk. Hittade nån utländsk kvinna med samma ras som bah "Aaah, min hund är gravid o väntar valpar i april" ja alltså, so far so good men när folk bah "hundens brorsa hälsar o grattar!" man typ nej, det är en hund, han grattar inte alls. samma, "den stolta fadern är".. neeej, han är inte ett dugg stolt. Möjligtvis lite nöjd över att ha fått ligga, men stolt pappa.. näpp. / synisk.
20 mar, 2016 12:32 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Frivolt: Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^ Jag tror de kommer invadera mugglis imorgon! o.o
20 mar, 2016 12:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^ Det hoppas jag i alla fall Jaaa!! WOHO Skrivet av Arivle: Skrivet av Frivolt: Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^ Jag tror de kommer invadera mugglis imorgon! o.o Ooh! Hoppas :O 20 mar, 2016 12:35 |
|
Obliviate_
Elev |
mitt headset har gått sönder
20 mar, 2016 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: mitt headset har gått sönder Va trevligt med en vovve promenad 20 mar, 2016 12:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag umgås nästan uteslutande med gryffindor o slytherin... fast jag har iofs inte "testat" alla mina vänner så..Skrivet av Obliviate_: mitt headset har gått sönder Va trevligt med en vovve promenad Och vem sa ngt om promenad? 20 mar, 2016 13:04 |
|
Frivolt
Elev |
Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD
20 mar, 2016 13:23 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vart är ni på väg? till Pampas nationaldag i Vasa Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar Road trip genom halva Finland nästan Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen Eller kanske elihhn vet mer Lite sent svar, haha Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen! Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96? Jättebra och roligt Var givetvis och såg på Markoolio igår, de var sån bra fiilis Sillizen hade sån fiilis med KAJ Jag kom nyss hem från en killkompis som jag hade mellanfest med (vi kom fram till att vi båda var hungriga, så vi gick och beställde mat och for till honom efter att ha varit på krogen ett par timmar) :p jaa lite synd nog att vi skippa den men vi var så trötta. Startade från Åland kl. 2 på torsdag- fredagnatt och hade bara sovit två timmar på båten. Najs vi tänkte ett tag komma till leipätehdas men int visst vi var de va O nu har vi precis startat vår ca 12 timmars resa tillbaka 20 mar, 2016 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen