Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22265 22266 22267 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^

20 mar, 2016 11:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^


Det hoppas jag i alla fall har nämligen hittat ett perfekt tillägg till webbläsaren som nog kommer vara till behövlig hjälp iår. Istället för att behöva trycka på uppdater hela tiden så uppdaterar den automatiskt istället

20 mar, 2016 12:15

Obliviate_
Elev

Avatar


asså. är vän med uppfödaren till mina hundar på fb o hittar mkt annat hundfolk via hennes sida. Förstår mig inte på folk. Hittade nån utländsk kvinna med samma ras som bah "Aaah, min hund är gravid o väntar valpar i april" ja alltså, so far so good men när folk bah "hundens brorsa hälsar o grattar!" man typ nej, det är en hund, han grattar inte alls. samma, "den stolta fadern är".. neeej, han är inte ett dugg stolt. Möjligtvis lite nöjd över att ha fått ligga, men stolt pappa.. näpp. / synisk.

20 mar, 2016 12:32

Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^

Jag tror de kommer invadera mugglis imorgon! o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

20 mar, 2016 12:34

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^


Det hoppas jag i alla fall har nämligen hittat ett perfekt tillägg till webbläsaren som nog kommer vara till behövlig hjälp iår. Istället för att behöva trycka på uppdater hela tiden så uppdaterar den automatiskt istället


Jaaa!! Jag vill att de dyker upp snart, saknar dem

WOHO awesome!!


Skrivet av Arivle:
Skrivet av Frivolt:
Visst borde kaninerna dyka upp snart? ^_^

Jag tror de kommer invadera mugglis imorgon! o.o


Ooh! Hoppas :O

20 mar, 2016 12:35

Obliviate_
Elev

Avatar


mitt headset har gått sönder Mot netonnet... ska ändå ut o låta hundarna leka vid sjön så kan väll ta den omvägen..

20 mar, 2016 12:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
mitt headset har gått sönder Mot netonnet... ska ändå ut o låta hundarna leka vid sjön så kan väll ta den omvägen..


Va trevligt med en vovve promenad Jag ska snart till gymmet med en potterhead vän och jag fattar inte hur jag som är från Gryffindor hela tiden drar åt mej potterhead vänner från Slytherin. Min kompis som jag ska träffa nu är från Slytherin Vildvittra är från Slytherin och AuroraAlexius Likaså. Dock har det fått mej att inse att love between the houses är starkare en någonsin tack vare min vänskapskrets Sen har jag ju även magiskamugglaren som inte är från Slytherin utan från Hufflepuff

20 mar, 2016 12:44

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
mitt headset har gått sönder Mot netonnet... ska ändå ut o låta hundarna leka vid sjön så kan väll ta den omvägen..


Va trevligt med en vovve promenad Jag ska snart till gymmet med en potterhead vän och jag fattar inte hur jag som är från Gryffindor hela tiden drar åt mej potterhead vänner från Slytherin. Min kompis som jag ska träffa nu är från Slytherin Vildvittra är från Slytherin och AuroraAlexius Likaså. Dock har det fått mej att inse att love between the houses är starkare en någonsin tack vare min vänskapskrets Sen har jag ju även magiskamugglaren som inte är från Slytherin utan från Hufflepuff
jag umgås nästan uteslutande med gryffindor o slytherin... fast jag har iofs inte "testat" alla mina vänner så..
Och vem sa ngt om promenad? Jag bor två mil från närmsta sjö där man kan släppa hundar så här blir det ingen promenad, det blir bil.

20 mar, 2016 13:04

Frivolt
Elev

Avatar


Är supersugen på att starta en youtubekanal ;O Men vet inte om ja vågar xD

20 mar, 2016 13:23

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

till Pampas nationaldag i Vasa
Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar
Road trip genom halva Finland nästan

Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. Läser en finlandssvensk blogg men fattar inte riktigt vad det är bara att det är en vecka de gör en massa roliga grejer typ.

öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen har bara gört massa från andra som varit tidigare år

Eller kanske elihhn vet mer

Lite sent svar, haha
Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen!
Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha

Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96?

Jättebra och roligt
Var givetvis och såg på Markoolio igår, de var sån bra fiilis och idag skippade vi sillizen eftersom vi va så trötta däremot for vi till Ollis 13- 14 tiden o nu ligger jag i mitt hotellrum, har just kommit från Fontana club o jag ha också bott i min halare

Sillizen hade sån fiilis med KAJ (fick dessutom deras autografer på min halare, haha (fun fact: gick i samma lågstadie som en av dem och samma högstadie och gymnasie som alla tre)) sen for jag och ett par kompisar vidare på mellanfest och sedan till leipätehdas
Jag kom nyss hem från en killkompis som jag hade mellanfest med (vi kom fram till att vi båda var hungriga, så vi gick och beställde mat och for till honom efter att ha varit på krogen ett par timmar) :p

jaa lite synd nog att vi skippa den men vi var så trötta. Startade från Åland kl. 2 på torsdag- fredagnatt och hade bara sovit två timmar på båten.
Najs vi tänkte ett tag komma till leipätehdas men int visst vi var de va
O nu har vi precis startat vår ca 12 timmars resa tillbaka tack o hejdå och förlåt Vasa. För en timma sen sprang vi fortfarande omkring på torget i våra halare va int så många andra där

20 mar, 2016 14:15

1 2 3 ... 22265 22266 22267 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.