@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt? Nä tyvärr 20 mar, 2016 00:07 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt? Nä tyvärr Good one!
20 mar, 2016 00:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt? Nä tyvärr Good one! Kan ju skicka mitt Harry Potter skämt med Vet du varför en terapeut aldrig skulle klara av en Harry potter nörd? Jo för en terapeut är det omöjligt då det ända vi tänker på är att få gå in i väggen XD 20 mar, 2016 00:16 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt? Nä tyvärr Good one! Kan ju skicka mitt Harry Potter skämt med Vet du varför en terapeut aldrig skulle klara av en Harry potter nörd? Jo för en terapeut är det omöjligt då det ända vi tänker på är att få gå in i väggen XD Jag gillade den första bättre.
20 mar, 2016 00:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt? Nä tyvärr Good one! Kan ju skicka mitt Harry Potter skämt med Vet du varför en terapeut aldrig skulle klara av en Harry potter nörd? Jo för en terapeut är det omöjligt då det ända vi tänker på är att få gå in i väggen XD Jag gillade den första bättre. Okej 20 mar, 2016 00:18 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt? Nä tyvärr Good one! Kan ju skicka mitt Harry Potter skämt med Vet du varför en terapeut aldrig skulle klara av en Harry potter nörd? Jo för en terapeut är det omöjligt då det ända vi tänker på är att få gå in i väggen XD Jag gillade den första bättre. Okej Vem då?!
20 mar, 2016 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt? Nä tyvärr Good one! Kan ju skicka mitt Harry Potter skämt med Vet du varför en terapeut aldrig skulle klara av en Harry potter nörd? Jo för en terapeut är det omöjligt då det ända vi tänker på är att få gå in i väggen XD Jag gillade den första bättre. Okej Vem då?! Sylvester mc coy tror det var sjätte doktorn han spelade men är 99% osäker. Här är bild ![]() 20 mar, 2016 00:31 |
|
Borttagen
|
jag är trött och jag borde sova men det känns som such a waste of time men jag gör legit ingenting jag scrollar bara genom tumblr?????
20 mar, 2016 00:34 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vart är ni på väg? till Pampas nationaldag i Vasa Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar Road trip genom halva Finland nästan Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen Eller kanske elihhn vet mer Lite sent svar, haha Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen! Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96? Jättebra och roligt Var givetvis och såg på Markoolio igår, de var sån bra fiilis 20 mar, 2016 01:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vart är ni på väg? till Pampas nationaldag i Vasa Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar Road trip genom halva Finland nästan Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen Eller kanske elihhn vet mer Lite sent svar, haha Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen! Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96? Jättebra och roligt Var givetvis och såg på Markoolio igår, de var sån bra fiilis Sillizen hade sån fiilis med KAJ Jag kom nyss hem från en killkompis som jag hade mellanfest med (vi kom fram till att vi båda var hungriga, så vi gick och beställde mat och for till honom efter att ha varit på krogen ett par timmar) :p 20 mar, 2016 02:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen