@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Alltså det vore ju nice om jag någon gång kunde bli besatt av normala grejer så jag kunde diskutera det med andra människor, men neeeeeeeeeeej, that's not how I roll. Näe näe. Får väl sitta här och läsa böcker om katastrofdagar på Mount Everest i min ensamhet då. Som man gör. ibland när jag är uttråkad så googlar jag på gamla tortyrmetoder 19 mar, 2016 23:02 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Obliviate_: ibland när jag är uttråkad så googlar jag på gamla tortyrmetoder ÅHÅ, underbart. Innan bergsklättringsolyckorna brukade jag läsa om folk som dött på Disneyland och andra nöjesparker, och innan det var det seriemördare under en väldigt lång tid. Helt rimliga intressen. Framför allt kunskap som man verkligen kan använda mycket i sitt dagliga liv! 19 mar, 2016 23:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Obliviate_: ibland när jag är uttråkad så googlar jag på gamla tortyrmetoder ÅHÅ, underbart. Innan bergsklättringsolyckorna brukade jag läsa om folk som dött på Disneyland och andra nöjesparker, och innan det var det seriemördare under en väldigt lång tid. Helt rimliga intressen. Framför allt kunskap som man verkligen kan använda mycket i sitt dagliga liv! HAHA. Ja, det kanske man kan ha.. Något jeopardy med bara "skumma sätt o dö" så skulle vi slå alla! Om du vill lyssna på videos om sjuka saker som hänt folk i liknande ämnen så rekomederar jag youtubekanalen Mr Nightmare. Har själv kollat på varenda video så lite trist för mig, men 19 mar, 2016 23:20 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Släckte ni? Jag släckte. Men jag tycker vi ska ha earth hour oftare. Typ varje dag. Kanske ska börja med det..
19 mar, 2016 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Släckte ni? Jag släckte. Men jag tycker vi ska ha earth hour oftare. Typ varje dag. Kanske ska börja med det.. Jag har earth hour flera timmar per dygn. Brukar kombinera det med sova. 19 mar, 2016 23:34 |
|
Borttagen
|
Jag kände hur huset skakade för ett tag sedan och nu sa min bror att hans kompis förälder hade kollat upp det och det var tydligen en liten jordbävning.
How nice 19 mar, 2016 23:39 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Släckte ni? Jag släckte. Men jag tycker vi ska ha earth hour oftare. Typ varje dag. Kanske ska börja med det.. Jag har earth hour flera timmar per dygn. Brukar kombinera det med sova. Det är bra.. c; 19 mar, 2016 23:47 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
19 mar, 2016 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD 20 mar, 2016 00:01 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag fick nyss slut på godis. Jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag har över ett halvt kilo bredvid mig XD Kan du dela lite över Internet på något sätt?
20 mar, 2016 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen