@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det är Earth Hour ikväll. o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 mar, 2016 19:26 |
|
Borttagen
|
Jag skulle behöva hjälp att välja en designer jag kan skriva om på syslöjden kan någon hjälpa mig?
19 mar, 2016 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Signe tha toast: Skrivet av Borttagen: Hah jag gick in i Markoolio när jag skulle ifrån friends arena efter sett finalen av mello hah Skrivet av Frivolt: Kan någon bara ge oss en lägenhet så jag kan flytta hemifrån?? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vart är ni på väg? till Pampas nationaldag i Vasa Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar Road trip genom halva Finland nästan Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen Eller kanske elihhn vet mer Lite sent svar, haha Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen! Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96? Markoolio live!!!!!!! DET VILL JAG MED SE Seriöst :O Markoolio är ju en del av min barndom då ju han gestaltade både DR Mugg och Tyke Mörbult 19 mar, 2016 19:39 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, dock så visste jag inte det förens min mormor sa det till mig cxSkrivet av Signe tha toast: Skrivet av Borttagen: Hah jag gick in i Markoolio när jag skulle ifrån friends arena efter sett finalen av mello hah Skrivet av Frivolt: Kan någon bara ge oss en lägenhet så jag kan flytta hemifrån?? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vart är ni på väg? till Pampas nationaldag i Vasa Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar Road trip genom halva Finland nästan Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen Eller kanske elihhn vet mer Lite sent svar, haha Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen! Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96? Markoolio live!!!!!!! DET VILL JAG MED SE Seriöst :O Markoolio är ju en del av min barndom då ju han gestaltade både DR Mugg och Tyke Mörbult
19 mar, 2016 19:40 |
|
Solkatten
Elev |
Zlatan verkar ha många look alikes lol. Det var en på Ninja Warrior någon vecka sedan också min kusin. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 mar, 2016 19:43 |
|
Obliviate_
Elev |
kollar på predestination. jävligt intressant film :3
19 mar, 2016 22:02 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nejmen .. xD Parva Fortemques hårstrå ligger i min mage. Det där polyjuice-elixiret var inte särskilt gott förresten. xDKänner min som världens stalker eftersom jag fortfarande har en lock från Choixpeaus hår i min bokhylla! xP Hehe... Inte skum alls... x) aaaaaa 19 mar, 2016 22:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag älskar min nya frisyr så jävla mycket.
Kaninis: Skriv om MANA. *_* ... heh.. du har säkert inte samma smak som mig men ja
19 mar, 2016 22:58
Detta inlägg ändrades senast 2016-03-19 kl. 23:01
|
|
Borttagen
|
DET VAR NYSS JORDBÄVNING HÄR
19 mar, 2016 22:58 |
|
Ellociraptor
Elev |
Alltså det vore ju nice om jag någon gång kunde bli besatt av normala grejer så jag kunde diskutera det med andra människor, men neeeeeeeeeeej, that's not how I roll.
Näe näe. Får väl sitta här och läsa böcker om katastrofdagar på Mount Everest i min ensamhet då. Som man gör. 19 mar, 2016 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen