Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22260 22261 22262 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Min katt har slut på blötfoder. Hon får det ibland, kanske nån gång i veckan. Hon fick det igår, men har inget hemma idag så det får duga med torrfoder idag för henne.

Det tycker däremot inte hon. Hon har gått runt o vrålat sen kl 10 imorse och SKA HA blötfoder. Hon verkligen skriker. Katt..

19 mar, 2016 15:33

Borttagen

Avatar

+1


Går ut i köket för att fixa ett glas svartvinbärssaft, börjar sjunga på Bohemian Rhapsody, och en stund senare har jag haft ett performance värdigt självaste Freddie Mercury komplett med smäktande toner, hopp och studs, luftgitarr och operasång. Sippar min saft och känner rent allmänt att ensamma lördagseftermiddagar är rätt fantastiska ändå. Yes neighbours, you are allowed to stare in awe.

19 mar, 2016 17:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

till Pampas nationaldag i Vasa
Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar
Road trip genom halva Finland nästan

Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. Läser en finlandssvensk blogg men fattar inte riktigt vad det är bara att det är en vecka de gör en massa roliga grejer typ.

öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen har bara gört massa från andra som varit tidigare år

Eller kanske elihhn vet mer

Lite sent svar, haha
Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen!
Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha

Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96?

19 mar, 2016 17:34

Frivolt
Elev

Avatar


Kan någon bara ge oss en lägenhet så jag kan flytta hemifrån?? D:

19 mar, 2016 17:36

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


En snubbe som cyklade förbi tittade intensivt på mig och min syster och ba: "Jag är en gummibjörn. Jag är en gummibjörn..!"
Ok. Tar det som ett vårtecken

19 mar, 2016 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Kan någon bara ge oss en lägenhet så jag kan flytta hemifrån?? D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

till Pampas nationaldag i Vasa
Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar
Road trip genom halva Finland nästan

Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. Läser en finlandssvensk blogg men fattar inte riktigt vad det är bara att det är en vecka de gör en massa roliga grejer typ.

öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen har bara gört massa från andra som varit tidigare år

Eller kanske elihhn vet mer

Lite sent svar, haha
Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen!
Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha

Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96?


Markoolio live!!!!!!! DET VILL JAG MED SE

19 mar, 2016 17:45

Borttagen

Avatar


Ska äntligen börja jobba helger igen (börjar imorgon). Har saknat att ha en större inkomst. *-*

19 mar, 2016 18:02

Hemliga Ylvali
Elev

Avatar


GAAAAAAH NU HAR JAG BOKAT TÅGBILJETTER TILL GÖTEBOOOOOOORG
excitement
SKA FÅ TRÄFFA MIN BAE IGEN ♥

19 mar, 2016 18:35

LolFeelings
Elev

Avatar


Så idag besökte jag en vän som nyligen bytt rum då hennes syster hade flyttat hemifrån. I rummet fanns de kanske fulaste tapeterna jag någonsin sett, så, eftersom jag trodde att ingen annan förutom de äldsta av farmödrar skulle ha valt en sådan förskräcklig tapet, så frågade jag "Men ska du inte tapetsera om då?"
Hon hade tydligen valt tapeten själv. Herrejösses.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette3.wikia.nocookie.net%2Fp__%2Fimages%2F6%2F6f%2FAriel_facepalm.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150914231303%26amp%3Bpath-prefix%3Dprotagonist

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

19 mar, 2016 18:55

Signe tha toast
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Kan någon bara ge oss en lägenhet så jag kan flytta hemifrån?? D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

till Pampas nationaldag i Vasa
Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar
Road trip genom halva Finland nästan

Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. Läser en finlandssvensk blogg men fattar inte riktigt vad det är bara att det är en vecka de gör en massa roliga grejer typ.

öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen har bara gört massa från andra som varit tidigare år

Eller kanske elihhn vet mer

Lite sent svar, haha
Vi som bor i vasa har haft evenemang ända sedan tisdagen (vi är alltså inne på sjätte dagen av fylla... whoops? x)) så det var evenemang på krogen (med halare förstås) tisdag och onsdag plus lite andra saker (ex allsång och 100-klubben=100 shots öl på 100 minuter), sitz + krog på torsdag, fredag olympiad (=tävlingar mellan flera lag på torget) kl 12, mellanfest och kvällsfest (markoolio uppträdde), och idag var det silliz (man tar några återställare redan från morgonen) och just nu är det mellanfest och sedan bär det av till krogen igen!
Jag personligen har typ bott i min halare sedan tisdagen, haha

Hur har du haft det, och vad tyckte du Hedwig96?


Markoolio live!!!!!!! DET VILL JAG MED SE
Hah jag gick in i Markoolio när jag skulle ifrån friends arena efter sett finalen av mello hah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F3-06-2016%2Fy8VEBs.gif

19 mar, 2016 19:03

1 2 3 ... 22260 22261 22262 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.