@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag sitter helt lungt och tittar på TheBentish video som handlar om titlar till Mello, och hon läser då upp sina prenumeranters förslag! Och plötsligt ba ser jag mågot i förbifarten: VÄNTA HÄR NU!! VÄÄÄNTA HÄR NU NÅGRA NANOSEKUNDER!! NÄMEN HALLÅ VÄNTA HÄRA NU ASSÅÅ!!! VA INTE DET DÄR...... *JAG SPOLAR TILLBAKA NÅGRA SEKUNDER* JOOO!!!! DET VARE!!!!! ITHRENNIEL!! O_o Hon läste alltså upp Ithrenniels kommentar ^_^ Så fiint :'D mwaaah!!! Jag dog lite xD Av awesomeness alltså!!! (Btw, säger detsamma Ithrenniel, bra låttitelval) Dagen då jag vaknade som Johnny Depp xD
18 mar, 2016 22:24 |
|
Ginny00
Elev |
Gamla människor är så himla fina ibland. ;____;
Gillar min kyrkoverksamhet där jag får umgås med 70+are på fredagskvällen och ha en av de trevligaste kvällar jag haft på länge. 18 mar, 2016 22:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är 24 :3Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss Du har ingen bild på vovvarna? klart jag har, men ingen aning om hur man lägger upp dom här. det är två flattar iaf. Okej om frågan är okej och ställer den bara av ren nyfikenhet hur gammal är du? Jag är 26 18 mar, 2016 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag är 24 :3 Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss Du har ingen bild på vovvarna? klart jag har, men ingen aning om hur man lägger upp dom här. det är två flattar iaf. Okej om frågan är okej och ställer den bara av ren nyfikenhet hur gammal är du? Jag är 26 Okej 18 mar, 2016 22:47 |
|
Signe tha toast
Elev |
Återigen, lär er att läsa reglerna och följa dom, skriv i privat chatt om ni bara är två istället för att vara i forumet.
18 mar, 2016 23:01 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Återigen, lär er att läsa reglerna och följa dom, skriv i privat chatt om ni bara är två istället för att vara i forumet. Nu skäms jag... :c Lite i alla fall...
18 mar, 2016 23:22 |
|
Chaemy
Elev |
18 mar, 2016 23:46 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skulle sova och hörde ett högt prasslande. Har haft en råtta i väggen ett tag så vet vad det låter som. Men nu var den ute. Sprang ut och ner till mamma och pappa. Fick med pappa upp. Det var en råtta. Nu sover jag på soffan medan vi har en råttfälla där uppe. Vill bara sova
19 mar, 2016 00:23 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Vet inte vad det är för fel på mig idag... Har lyckats glömma min tygpåse i cykelkorgen två gånger. Första gången låg den där i nästan fem timmar. Tack och lov låg den kvar när jag i panik sprang ut för att kolla det. Hade ju plånboken där. Andra gången kom jag åtminstone på det när jag låst upp dörren. Men brukar aldrig glömma saker i cykelkorgen, har bara hänt en gång när jag var superstressad till ett tåg (och det var bara en klänning så). Och idag har det hänt två gånger, what's wrong with me?? I torsdags glömde jag mina örhängen och idag var jag mycket nära att glömma mitt visa kort det har också hänt två gånger.
19 mar, 2016 00:24 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag sitter helt lungt och tittar på TheBentish video som handlar om titlar till Mello, och hon läser då upp sina prenumeranters förslag! Och plötsligt ba ser jag mågot i förbifarten: VÄNTA HÄR NU!! VÄÄÄNTA HÄR NU NÅGRA NANOSEKUNDER!! NÄMEN HALLÅ VÄNTA HÄRA NU ASSÅÅ!!! VA INTE DET DÄR...... *JAG SPOLAR TILLBAKA NÅGRA SEKUNDER* JOOO!!!! DET VARE!!!!! ITHRENNIEL!! O_o Hon läste alltså upp Ithrenniels kommentar ^_^ Så fiint :'D mwaaah!!! Jag dog lite xD Av awesomeness alltså!!! (Btw, säger detsamma Ithrenniel, bra låttitelval) Haha ja, just det! :3 ![]()
19 mar, 2016 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen