@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AuroraAlexius
Elev |
Vet inte vad det är för fel på mig idag... Har lyckats glömma min tygpåse i cykelkorgen två gånger. Första gången låg den där i nästan fem timmar. Tack och lov låg den kvar när jag i panik sprang ut för att kolla det. Hade ju plånboken där. Andra gången kom jag åtminstone på det när jag låst upp dörren. Men brukar aldrig glömma saker i cykelkorgen, har bara hänt en gång när jag var superstressad till ett tåg (och det var bara en klänning så). Och idag har det hänt två gånger, what's wrong with me??
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 18 mar, 2016 18:19 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Arivle: Då förstår jag, GRATTIS till ledigheten Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Arivle: Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså) ?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk????? Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan. 18 mar, 2016 18:53 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av LauraTree: Tack!♥ Jag visste inte att man sa grattis när man har ledigt... Man lär sig något nytt varje dag...Skrivet av Arivle: Då förstår jag, GRATTIS till ledigheten Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Arivle: Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså) ?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk????? Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan.
18 mar, 2016 19:16 |
|
Stitch
Elev |
Be sure to taste your words before you spit them out! Jag är flawless och vill duellera och vill ha massa friendos 18 mar, 2016 19:21 |
|
Frivolt
Elev |
Jag sitter helt lungt och tittar på TheBentish video som handlar om titlar till Mello, och hon läser då upp sina prenumeranters förslag!
Och plötsligt ba ser jag mågot i förbifarten: VÄNTA HÄR NU!! VÄÄÄNTA HÄR NU NÅGRA NANOSEKUNDER!! NÄMEN HALLÅ VÄNTA HÄRA NU ASSÅÅ!!! VA INTE DET DÄR...... *JAG SPOLAR TILLBAKA NÅGRA SEKUNDER* JOOO!!!! DET VARE!!!!! ITHRENNIEL!! O_o Hon läste alltså upp Ithrenniels kommentar ^_^ Så fiint :'D mwaaah!!! Jag dog lite xD Av awesomeness alltså!!! (Btw, säger detsamma Ithrenniel, bra låttitelval) 18 mar, 2016 19:25 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss Du har ingen bild på vovvarna? klart jag har, men ingen aning om hur man lägger upp dom här. det är två flattar iaf. 18 mar, 2016 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss Du har ingen bild på vovvarna? klart jag har, men ingen aning om hur man lägger upp dom här. det är två flattar iaf. Okej om frågan är okej och ställer den bara av ren nyfikenhet hur gammal är du? Jag är 26 18 mar, 2016 21:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Har ni tänkt på att hustomte är ett ganska otacksamt jobb?
En jobbar och sliter hela året för en skål gröt om året. Denna gröt kanske hustomten inte ens får för att människorna inte tror på en! Nej, stackars hustomtar! Tur att de kan ge igen om det behövs i alla fall ♥ ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 mar, 2016 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Har ni tänkt på att hustomte är ett ganska otacksamt jobb? En jobbar och sliter hela året för en skål gröt om året. Denna gröt kanske hustomten inte ens får för att människorna inte tror på en! Nej, stackars hustomtar! Tur att de kan ge igen om det behövs i alla fall ♥ Du har så rätt Vildvittra hustomtarna borde få mer mat och mer uppmärksamhet för det fina jobbet dem faktiskt gör Skrivet av AuroraAlexius: Vet inte vad det är för fel på mig idag... Har lyckats glömma min tygpåse i cykelkorgen två gånger. Första gången låg den där i nästan fem timmar. Tack och lov låg den kvar när jag i panik sprang ut för att kolla det. Hade ju plånboken där. Andra gången kom jag åtminstone på det när jag låst upp dörren. Men brukar aldrig glömma saker i cykelkorgen, har bara hänt en gång när jag var superstressad till ett tåg (och det var bara en klänning så). Och idag har det hänt två gånger, what's wrong with me?? Nån kanske har kastat en glömskeförtrollning på dej? Bara du inte glömmer bort USC:s vårfest så 18 mar, 2016 22:08
Detta inlägg ändrades senast 2016-03-18 kl. 22:10
|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Arivle: Haha vet inte heller, var glad för din skull iaf så då sade jag grattis. Men "Njut av ledigheten" hade kanske varit mer språkligt korrekt xDSkrivet av LauraTree: Tack!♥ Jag visste inte att man sa grattis när man har ledigt... Man lär sig något nytt varje dag... Skrivet av Arivle: Då förstår jag, GRATTIS till ledigheten Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Arivle: Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså) ?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk????? Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan. 18 mar, 2016 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen