Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22256 22257 22258 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
AuroraAlexius
Elev

Avatar


Vet inte vad det är för fel på mig idag... Har lyckats glömma min tygpåse i cykelkorgen två gånger. Första gången låg den där i nästan fem timmar. Tack och lov låg den kvar när jag i panik sprang ut för att kolla det. Hade ju plånboken där. Andra gången kom jag åtminstone på det när jag låst upp dörren. Men brukar aldrig glömma saker i cykelkorgen, har bara hänt en gång när jag var superstressad till ett tåg (och det var bara en klänning så). Och idag har det hänt två gånger, what's wrong with me??

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

18 mar, 2016 18:19

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Arivle:
Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså)
Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD


?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk?????

Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan.
Då förstår jag, GRATTIS till ledigheten

18 mar, 2016 18:53

Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Arivle:
Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså)
Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD


?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk?????

Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan.
Då förstår jag, GRATTIS till ledigheten
Tack!♥ Jag visste inte att man sa grattis när man har ledigt... Man lär sig något nytt varje dag...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

18 mar, 2016 19:16

Stitch
Elev

Avatar


Vill äta glass
det är varmt
läs denna fab blogg http://nouw.com/greenpeas
mitt inlägg e det första

Be sure to taste your words before you spit them out! Jag är flawless och vill duellera och vill ha massa friendos

18 mar, 2016 19:21

Frivolt
Elev

Avatar


Jag sitter helt lungt och tittar på TheBentish video som handlar om titlar till Mello, och hon läser då upp sina prenumeranters förslag!



Och plötsligt ba ser jag mågot i förbifarten: VÄNTA HÄR NU!! VÄÄÄNTA HÄR NU NÅGRA NANOSEKUNDER!! NÄMEN HALLÅ VÄNTA HÄRA NU ASSÅÅ!!!

VA INTE DET DÄR......

*JAG SPOLAR TILLBAKA NÅGRA SEKUNDER*

JOOO!!!! DET VARE!!!!!

ITHRENNIEL!! O_o
Hon läste alltså upp Ithrenniels kommentar ^_^ Så fiint :'D mwaaah!!!


Jag dog lite xD Av awesomeness alltså!!!


(Btw, säger detsamma Ithrenniel, bra låttitelval)

18 mar, 2016 19:25

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_

Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima


Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss


Du har ingen bild på vovvarna?


klart jag har, men ingen aning om hur man lägger upp dom här. det är två flattar iaf.

18 mar, 2016 20:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Obliviate_

Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima


Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss


Du har ingen bild på vovvarna?


klart jag har, men ingen aning om hur man lägger upp dom här. det är två flattar iaf.


Okej om frågan är okej och ställer den bara av ren nyfikenhet hur gammal är du? Jag är 26

18 mar, 2016 21:56

Vildvittra
Elev

Avatar


Har ni tänkt på att hustomte är ett ganska otacksamt jobb?

En jobbar och sliter hela året för en skål gröt om året. Denna gröt kanske hustomten inte ens får för att människorna inte tror på en!

Nej, stackars hustomtar! Tur att de kan ge igen om det behövs i alla fall ♥


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2Fddd084152d10b7d8855876202a2d851a%2Ftumblr_mx2d87BNHx1s0a0voo1_1280.jpg

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 mar, 2016 22:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Har ni tänkt på att hustomte är ett ganska otacksamt jobb?

En jobbar och sliter hela året för en skål gröt om året. Denna gröt kanske hustomten inte ens får för att människorna inte tror på en!

Nej, stackars hustomtar! Tur att de kan ge igen om det behövs i alla fall ♥


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2Fddd084152d10b7d8855876202a2d851a%2Ftumblr_mx2d87BNHx1s0a0voo1_1280.jpg


Du har så rätt Vildvittra hustomtarna borde få mer mat och mer uppmärksamhet för det fina jobbet dem faktiskt gör

Skrivet av AuroraAlexius:
Vet inte vad det är för fel på mig idag... Har lyckats glömma min tygpåse i cykelkorgen två gånger. Första gången låg den där i nästan fem timmar. Tack och lov låg den kvar när jag i panik sprang ut för att kolla det. Hade ju plånboken där. Andra gången kom jag åtminstone på det när jag låst upp dörren. Men brukar aldrig glömma saker i cykelkorgen, har bara hänt en gång när jag var superstressad till ett tåg (och det var bara en klänning så). Och idag har det hänt två gånger, what's wrong with me??


Nån kanske har kastat en glömskeförtrollning på dej? Bara du inte glömmer bort USC:s vårfest så

18 mar, 2016 22:08

Detta inlägg ändrades senast 2016-03-18 kl. 22:10
Antal ändringar: 1

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Arivle:
Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså)
Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD


?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk?????

Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan.
Då förstår jag, GRATTIS till ledigheten
Tack!♥ Jag visste inte att man sa grattis när man har ledigt... Man lär sig något nytt varje dag...
Haha vet inte heller, var glad för din skull iaf så då sade jag grattis. Men "Njut av ledigheten" hade kanske varit mer språkligt korrekt xD

18 mar, 2016 22:10

1 2 3 ... 22256 22257 22258 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.