@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vart är ni på väg? till Pampas nationaldag i Vasa Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar Road trip genom halva Finland nästan Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen Eller kanske elihhn vet mer 18 mar, 2016 11:16 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Happ... Mormor har ramlat och nu opereras hon. Hon är väldigt svag. Dont know hur dagen kommer sluta.
18 mar, 2016 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché :Happ... Mormor har ramlat och nu opereras hon. Hon är väldigt svag. Dont know hur dagen kommer sluta. Men usch va jobbigt 18 mar, 2016 11:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché Håller tummen för dig och henne ♥ :Happ... Mormor har ramlat och nu opereras hon. Hon är väldigt svag. Dont know hur dagen kommer sluta. 18 mar, 2016 11:55 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2016 12:20 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Arivle: Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså) ?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk????? Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan.
18 mar, 2016 12:35 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2016 13:27 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Tack för omtanken bearlindo och Obliviate_ ♥
18 mar, 2016 13:42 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2016 13:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss 18 mar, 2016 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen