Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22254 22255 22256 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

till Pampas nationaldag i Vasa
Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar
Road trip genom halva Finland nästan

Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. Läser en finlandssvensk blogg men fattar inte riktigt vad det är bara att det är en vecka de gör en massa roliga grejer typ.

öh heh. de e ett evenemang för högskolestuderande (kanske andra också ) så ordnas de massor program och fest för studerande då! o ja vet faktiskt inte så mycket om det för har aldrig varit förut, kan komma med mer info efter helgen har bara gört massa från andra som varit tidigare år

Eller kanske elihhn vet mer

18 mar, 2016 11:16

L'Amour et Psyché *
Elev

Avatar


Happ... Mormor har ramlat och nu opereras hon. Hon är väldigt svag. Dont know hur dagen kommer sluta.

18 mar, 2016 11:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché *:
Happ... Mormor har ramlat och nu opereras hon. Hon är väldigt svag. Dont know hur dagen kommer sluta.


Men usch va jobbigt Tänker på dej

18 mar, 2016 11:33

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché *:
Happ... Mormor har ramlat och nu opereras hon. Hon är väldigt svag. Dont know hur dagen kommer sluta.
Håller tummen för dig och henne ♥

18 mar, 2016 11:55

Borttagen

Avatar


Obliviate_

Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima

18 mar, 2016 12:20

Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Arivle:
Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså)
Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD


?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk?????

Jag har påsklov på påskveckan. Alltså börjar mitt påsklov nu när jag har kommit hem från skolan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

18 mar, 2016 12:35

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F45.media.tumblr.com%2F71c7f7c8639721e0a1ee7c6f2de2b942%2Ftumblr_mqgm7m3efr1rf6kcdo1_500.gif

18 mar, 2016 13:27

L'Amour et Psyché *
Elev

Avatar


Tack för omtanken bearlindo och Obliviate_

18 mar, 2016 13:42

Borttagen

Avatar




https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xal1%2Fv%2Ft34.0-12%2F12516013_10209203069656980_1541257880_n.jpg%3Foh%3D207bb4fd31c6aba60f20f3fbf15db423%26amp%3Boe%3D56EE1FF9

..axe!

18 mar, 2016 13:46

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Obliviate_

Godmorgon allt bra med dej idag? Jag har träningsvärk men annars bara prima


Godmiddag :3 Jodå, det är bra. Är ledig från jobbet till måndag så jag njuter av vädret. Varit ute på en promenad med hundarna nyss

18 mar, 2016 14:13

1 2 3 ... 22254 22255 22256 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.