Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22253 22254 22255 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Jag har försökt sova i snart två timmar, men jag kan inte. Ugh..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

18 mar, 2016 01:10

Borttagen

Avatar


Vad har ni alla för er idag? Jag tvättar och det är TRÅKIGT :C

18 mar, 2016 08:48

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Min tyskalärare ska vara borta nästa vecka! Så gör det man ska göra på lektionerna nu så jag kan vara ledig då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

18 mar, 2016 09:17

Hedwig96
Elev

Avatar


vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad

18 mar, 2016 09:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

18 mar, 2016 09:58

Solkatten
Elev

Avatar


Så frustererande när man läser en skitbra fanfiction också kommer man till sista och ser att denne inte uppdaterat den på ett eller två år! Faan. Vet inte hur många gånger det hänt. De får ju slutföra dem ffs. <//3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 mar, 2016 10:52

Borttagen

Avatar


Sista tentaplugget nu på väldigt länge!!

18 mar, 2016 10:53

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

till Pampas nationaldag i Vasa
Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar
Road trip genom halva Finland nästan

18 mar, 2016 10:54

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
vi har egen karaoke i bilen o feelisen e på topp såå taggad


Vart är ni på väg?

till Pampas nationaldag i Vasa
Vi startade från Åland kl. 2 inatt sen har jag sovit två timmar inatt på båten och nu har vi åkt bil 4 timmar o har en knapp timme kvar
Road trip genom halva Finland nästan

Vad är pampasveckan? Har aldrig fattat det. Läser en finlandssvensk blogg men fattar inte riktigt vad det är bara att det är en vecka de gör en massa roliga grejer typ.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 mar, 2016 10:55

Borttagen

Avatar


Nu vart jag med nyfiken på pampasveckorna så förklara gärna Hedwig96

18 mar, 2016 11:00

1 2 3 ... 22253 22254 22255 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.