Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22252 22253 22254 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som har något sätt att hålla rösten i styr när man ska prata om en död släkting inför hela klassen? För jag vill inte börja gråta mitt under talet
♥ ♥ Styrkekramar i massor (frivilliga)

Om det är ett tal låter det inte som att du behöver hålla ett förtroligt samtal med någon, kanske kan du gå in i en overklighetskänsla, låtsas att det inte gäller dig. Så gjorde jag när en släkting gått bort för att inte börja gråta. Nu vet jag inte varför du måste tala om en död släkting, om det finns möjlighet för dig att undvika det tycker jag du ska göra det ifall det får dig att känna dig bättre till mods. Om det inte är möjligt önskar jag dig all lycka till ♥

Jag valde ett sånt tal för att jag ville liksom få säga hejdå och slippa tänka på honom på kvällarna men jag trodde inte att jag skulle vara så känslig fortfarande
Okej då förstår jag. Då antar jag att du vill vara personlig också. Känslor är så svåra ett kontrollera, det är verkligen inget fel att gråta, men fattar att du inte vill göra det framför klassen. Repetera talet mycket innan så du vänjer dig vid vad du ska säga, är mitt råd. Jag hoppas det går bra!


17 mar, 2016 18:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som har något sätt att hålla rösten i styr när man ska prata om en död släkting inför hela klassen? För jag vill inte börja gråta mitt under talet
♥ ♥ Styrkekramar i massor (frivilliga)

Om det är ett tal låter det inte som att du behöver hålla ett förtroligt samtal med någon, kanske kan du gå in i en overklighetskänsla, låtsas att det inte gäller dig. Så gjorde jag när en släkting gått bort för att inte börja gråta. Nu vet jag inte varför du måste tala om en död släkting, om det finns möjlighet för dig att undvika det tycker jag du ska göra det ifall det får dig att känna dig bättre till mods. Om det inte är möjligt önskar jag dig all lycka till ♥

Jag valde ett sånt tal för att jag ville liksom få säga hejdå och slippa tänka på honom på kvällarna men jag trodde inte att jag skulle vara så känslig fortfarande
Okej då förstår jag. Då antar jag att du vill vara personlig också. Känslor är så svåra ett kontrollera, det är verkligen inget fel att gråta, men fattar att du inte vill göra det framför klassen. Repetera talet mycket innan så du vänjer dig vid vad du ska säga, är mitt råd. Jag hoppas det går bra!


Tack för all hjälp

17 mar, 2016 18:33

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som har något sätt att hålla rösten i styr när man ska prata om en död släkting inför hela klassen? För jag vill inte börja gråta mitt under talet
♥ ♥ Styrkekramar i massor (frivilliga)

Om det är ett tal låter det inte som att du behöver hålla ett förtroligt samtal med någon, kanske kan du gå in i en overklighetskänsla, låtsas att det inte gäller dig. Så gjorde jag när en släkting gått bort för att inte börja gråta. Nu vet jag inte varför du måste tala om en död släkting, om det finns möjlighet för dig att undvika det tycker jag du ska göra det ifall det får dig att känna dig bättre till mods. Om det inte är möjligt önskar jag dig all lycka till ♥

Jag valde ett sånt tal för att jag ville liksom få säga hejdå och slippa tänka på honom på kvällarna men jag trodde inte att jag skulle vara så känslig fortfarande
Okej då förstår jag. Då antar jag att du vill vara personlig också. Känslor är så svåra ett kontrollera, det är verkligen inget fel att gråta, men fattar att du inte vill göra det framför klassen. Repetera talet mycket innan så du vänjer dig vid vad du ska säga, är mitt råd. Jag hoppas det går bra!


Tack för all hjälp
Åh, ingen orsak, är bara glad om det var till hjälp

17 mar, 2016 18:34

Arivle
Elev

Avatar


Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

17 mar, 2016 20:50

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså)
Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD

17 mar, 2016 21:19

Hedwig96
Elev

Avatar


Vår ena katt dog idag 12 år gammal..
________________

Men nu taggar jag iallafall för Pampas, åker iväg inatt

17 mar, 2016 21:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Arivle:
Halvdag i skolan imorgon sedan är det äntligen PÅSKLOV!!!!! Jag har väntat i 4 veckor på det här!!!(sedan sportlovet alltså)
Påsklov redan? Jag har först om två veckor o.o Men grattis då xD


?? Varför har ni påsklov två veckor innan påsk?????

17 mar, 2016 21:32

Vildvittra
Elev

Avatar


Det senaste Sveriges Mästerkocks avsnittet har både Frozen och Pokemon musik i sig :3

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

17 mar, 2016 22:08

Borttagen

Avatar


Tog nyss på mig min keps av någon anledning. Ska bara äta och eventuellt gå och lägga mig efter men tyckte att det var värt att ha på mig min keps? Oklart.

17 mar, 2016 22:27

LolFeelings
Elev

Avatar


Varför är det så varmt mitt i natten i mars? Jag har fönstret öppet... mitt i natten... i mars. Gissar väl att jag är stekt tills sommaren kommer.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

18 mar, 2016 00:12

1 2 3 ... 22252 22253 22254 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.