@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
När jag är hungig är jag
1. Hungirg 2. mer hungrig 3. Svältande 4. Svältande med mage kurrande 5. Svältande med mage kurrande då jag pratar om mat på mugglis Me now ^^ ![]()
17 mar, 2016 17:25 |
|
Chaemy
Elev |
17 mar, 2016 17:26 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: När jag är hungig är jag 1. Hungirg 2. mer hungrig 3. Svältande 4. Svältande med mage kurrande 5. Svältande med mage kurrande då jag pratar om mat på mugglis Me now ^^ ÄT. SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
17 mar, 2016 17:28 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Missy The Timelady: När jag är hungig är jag 1. Hungirg 2. mer hungrig 3. Svältande 4. Svältande med mage kurrande 5. Svältande med mage kurrande då jag pratar om mat på mugglis Me now ^^ ÄT. Mamma sa att det 'snart var mat'... Men maten är tydligen inte klar än Dx ![]()
17 mar, 2016 17:29 |
|
Borttagen
|
Är det någon som har något sätt att hålla rösten i styr när man ska prata om en död släkting inför hela klassen? För jag vill inte börja gråta mitt under talet
17 mar, 2016 17:30 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Missy The Timelady: När jag är hungig är jag 1. Hungirg 2. mer hungrig 3. Svältande 4. Svältande med mage kurrande 5. Svältande med mage kurrande då jag pratar om mat på mugglis Me now ^^ ÄT. Mamma sa att det 'snart var mat'... Men maten är tydligen inte klar än Dx ÅH, det är så otroligt störande. me: "Jag tar något att äta!!" mum: "Nej, men det är snart mat!" *väntar i 40 minuter* me: "Meh, kan jag ta något nu?" mum:"Nej, det är mat om en timma!" *exploderar* SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
17 mar, 2016 17:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Missy The Timelady: När jag är hungig är jag 1. Hungirg 2. mer hungrig 3. Svältande 4. Svältande med mage kurrande 5. Svältande med mage kurrande då jag pratar om mat på mugglis Me now ^^ ÄT. Mamma sa att det 'snart var mat'... Men maten är tydligen inte klar än Dx ÅH, det är så otroligt störande. me: "Jag tar något att äta!!" mum: "Nej, men det är snart mat!" *väntar i 40 minuter* me: "Meh, kan jag ta något nu?" mum:"Nej, det är mat om en timma!" *exploderar* Exakt! Man vill typ dö... Av svält... Det jobbiga är ju om man inte gillar maten och man har varit hungrig länge... Då kan man klassas som död xD ![]()
17 mar, 2016 17:34 |
|
Borttagen
|
17 mar, 2016 18:11 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: ♥ ♥ Styrkekramar i massor (frivilliga)Är det någon som har något sätt att hålla rösten i styr när man ska prata om en död släkting inför hela klassen? För jag vill inte börja gråta mitt under talet Om det är ett tal låter det inte som att du behöver hålla ett förtroligt samtal med någon, kanske kan du gå in i en overklighetskänsla, låtsas att det inte gäller dig. Så gjorde jag när en släkting gått bort för att inte börja gråta. Nu vet jag inte varför du måste tala om en död släkting, om det finns möjlighet för dig att undvika det tycker jag du ska göra det ifall det får dig att känna dig bättre till mods. Om det inte är möjligt önskar jag dig all lycka till ♥ 17 mar, 2016 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: ♥ ♥ Styrkekramar i massor (frivilliga)Är det någon som har något sätt att hålla rösten i styr när man ska prata om en död släkting inför hela klassen? För jag vill inte börja gråta mitt under talet Om det är ett tal låter det inte som att du behöver hålla ett förtroligt samtal med någon, kanske kan du gå in i en overklighetskänsla, låtsas att det inte gäller dig. Så gjorde jag när en släkting gått bort för att inte börja gråta. Nu vet jag inte varför du måste tala om en död släkting, om det finns möjlighet för dig att undvika det tycker jag du ska göra det ifall det får dig att känna dig bättre till mods. Om det inte är möjligt önskar jag dig all lycka till ♥ Jag valde ett sånt tal för att jag ville liksom få säga hejdå och slippa tänka på honom på kvällarna men jag trodde inte att jag skulle vara så känslig fortfarande 17 mar, 2016 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen