@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vaknade av koltrasten.
♥ Får mig att längta till skogs. Finns inte mycket bättre än att ligga på en mossbädd under träden och vakna med solen som går upp, djuren som börjar röra på sig och den där säregna doften av natur. 16 mar, 2016 08:22 |
|
Borttagen
|
"Det här är nästan lite Sagan om Ringen,... genom berg och dalar.." Farsan när vi hade gått typ tjugo meter över en gräsplätt och börjat gå upp för en kulle. ... ..... .... 16 mar, 2016 11:57 |
|
Borttagen
|
Hahahha. Jag och min pojkvän gjorde ett "experiment" precis. Enligt studier så tycker katter om stråkinstrument. När min pojkvän satte på en rocklåt ryckte det i hans katts kropp och hon viftade hårt med svansen och jamade lite då och då.
Sen satte vi på Time av Hans Zimmer och hon blev helt stilla och höll på somna. Sen kom trumpeterna in och hon ryckte till direkt. Vi bytte tillbaka till en annan rocklåt och hon fick nog, jamade och lämnade rummet. XD 16 mar, 2016 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Det här är nästan lite Sagan om Ringen,... genom berg och dalar.." Farsan när vi hade gått typ tjugo meter över en gräsplätt och börjat gå upp för en kulle. ... ..... .... Haha! Man kan nästan höra det pompösa soundtracket till när brödraskapet springer över slätterna! 16 mar, 2016 12:34 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså känns som att opponeringen är nada i jämförelse med hur mycket av min själ som dog i och med uppsatsen hahah. skrev om finlandssvenskarnas situation i finland, hur man klarar sig på att bara prata svenska etc. superintressant, men att skriva 20 sidor vetenskaplig text är liksom inte kul oavsett vad det handlar om Skrivet av baramin: Är så JÄDRANS trött på mitt gymnasiearbete nu men hoppas jag kan få in det idag alltså ååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh Vad gör du för något? Jag lämnade in min förra veckan för sista gången (rättade till den osv...). Det kommer bli så skönt när allt över, dock är det opponering och sådant kvar ;_; she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 mar, 2016 12:56 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Ansiktsuttrycken på några av mina elever när de fick reda på att jag är lika nördig som dem, haha. De blev helt till sig när jag berättade att jag tittar på anime, har varit på närcon (och planerar gå igen), vill cosplaya och är ordförande för en HP-förening.
"Trodde inte du var sån?!" - Well, I'm. Utseendet kan bedra och därför ska man inte döma folk efter utseende Tror jag blev deras nya favoritlärare, haha ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 16 mar, 2016 13:45 |
|
trolltand
Elev |
Blir så jäkla rastlös när jag är sjuk. På gott och ont...
Fördel - Rensat i klädkammaren och städskrubben, gått ner med sånt jag inte behöver till förrådet och slängt onödiga grejer. Nackdel - Helt slut och svettig. It's gonna be fun on a bun - in space!
16 mar, 2016 14:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Gud vilket vackert vårväder det är idag ♥ soligt och varmt
16 mar, 2016 15:44 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 mar, 2016 18:03 |
|
E.O.M
Elev |
16 mar, 2016 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen