@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Meowsy
Elev |
Kattuggla - Hej fina du, tack ska du ha.. antar jag..♥
glitterbomb - Hmm, inte direkt för mig. Men tack iallafall. :-)
15 mar, 2016 22:04 |
|
Hedwig96
Elev |
Bara 2 dagar tills jag åker till Pampas
15 mar, 2016 22:11 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: I'd love to~ ..De kommer antagligen från maten du köper. Ibland lägger de ägg där, och när de kläcks så lägger de flugorna i sin tur ägg på ställen som i avlopp och så. ..Alternativt om du har en zombie som ligger och ruttnar någonstans (?) men jag gissar på maten. Hmm, om jag bara hade haft mat... Det är ett privat tonårsrum det är frågan om nu.. Aha! Brorsan kanske glömde / gömde en avhuggen hand någonstans innan han flyttade. Seriously, spindlar och nyckelpigor får hälsa på mig som de vill, men flugor? Nej, go away. 15 mar, 2016 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: I'd love to~ ..De kommer antagligen från maten du köper. Ibland lägger de ägg där, och när de kläcks så lägger de flugorna i sin tur ägg på ställen som i avlopp och så. ..Alternativt om du har en zombie som ligger och ruttnar någonstans (?) men jag gissar på maten. Hmm, om jag bara hade haft mat... Det är ett privat tonårsrum det är frågan om nu.. Aha! Brorsan kanske glömde / gömde en avhuggen hand någonstans innan han flyttade. Seriously, spindlar och nyckelpigor får hälsa på mig som de vill, men flugor? Nej, go away. Mystiken tätnar..! 15 mar, 2016 22:57 |
|
Fjalar
Elev |
Det är oerhört dimmigt där ute nu.
![]() Hur det är möjligt att våga ta sig genom trädgården mellan de olika husen: 1) Lyssna på töntig popmusik i hörlurar. 2) Ha tjocka kläder. 3) Spring. 4) Spring inte för fort. 5) Tänk på något fint eller kul. 6) Halka inte på yttertrappan. 7) Tänk inte ordet "inte". Önskar att jag inte var ensam! Dimma är ju vackert. Vill våga vara ute i den. 15 mar, 2016 23:45 |
|
Borttagen
|
Det kliar i mina fingrar. Jag måste bygga något innan jag får fnatt. Blir tokig annars.
Måste se om jag kan hitta lite skrot. Plasmabollar och lite kopparattiraljer. - - - By the way, Fjalar Att vara ute i dimma är.. good stuff. Dementorerna finns oftast inomhus. 15 mar, 2016 23:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det kliar i mina fingrar. Jag måste bygga något innan jag får fnatt. Blir tokig annars. Måste se om jag kan hitta lite skrot. Plasmabollar och lite kopparattiraljer. DU KAN BYGGA MIG EN TARDIS!!!! 16 mar, 2016 00:03 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 mar, 2016 07:34 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: By the way, Fjalar Att vara ute i dimma är.. good stuff. Dementorerna finns oftast inomhus. [hashtag lite mörkrädd] Ljus+dimma är nice! Som nu på morgonen. 16 mar, 2016 07:40 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Meowsy: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Meowsy: Fact of the day: Mitt riktiga namn är pil på arabiska. Vissa har svårt för att uttala det korrekt, så jag är tvungen att kallas för Pil eller Arrow. Kul. Så vad heter du? Tycker att Pil och Arrow är jättecoolt! Mitt namn är konstigt och fult, men Seham. Rätt ovanligt, tur att det inte har använts av någon jag känner. Ditt namn låter väldigt fint och speciellt! ✩✩✩ 16 mar, 2016 07:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen